Könssjukdom eller vad kan det vara? Svullen, kliar och blöder
I några dagar har det kliat i underlivet, runt klitoris och de inre blygdläpparna. Trodde att det var svamp, har haft det tidigare så jag började smörja med pevaryl nästan direkt. Har gjort det i tre dagar till ingen nytta. Nu på kvällen fick jag nog och satte i gång och klia tillbaka på det kliiga. Skulle jag nog inte gjort. Jag är ingen självplågare, skulle aldrig klia tills jag blödde med flit, men nu blöder jag i alla fall...trots ganska modest gnuggande. Är supersvullen i hela underlivet. Tittade mig i en spegel och underlivet ser ut som ett köttätande monster. Ser riktigt illa ut. De inre blygdläpparna är typ tjockare än de yttre och knallröda. Värst är det kring slidöppningen, som typ "buktar ut". Känner dock inte av ngt kli kring anus, yttre eller i slidan.
Vad kan det vara? En riktigt jävlig svampinfektion eller kan det vara en könssjukdom? Är livrädd för det sistnämnda då jag har varit trogen min partner i flera år.
Måste ju självklart ringa gyn om det inte går över över helgen. Ska jag säga "Hej, jag gnuggade sönder mitt underliv. Snälla, laga?"
Ngn som kan säga vad det kan tänkas vara?