presenter
Ni som bor utomlands med barn i ca 2 arsaldern, vilka presenter skulle ni uppskatta att fa till ert barn,alltsa jag menar fran slakting i sverige
Ni som bor utomlands med barn i ca 2 arsaldern, vilka presenter skulle ni uppskatta att fa till ert barn,alltsa jag menar fran slakting i sverige
Jag kommer att skicka en Bamse-DVD och en Emil-tröja från Lindex till min brorson i USA. Kläder, böcker, DVD-filmer, datorspel är väl det som hittills har gått över Atlanten.
Det jobbiga med att skicka presenter utomlands är att de inte får vara ömtåliga eller för skrymmande och helst ska de inte väga någonting. Oftast kostar portot mer än själva presenten *morr*
Min 3-ariga pojke ska fa briotag och bocker fran mormor i Sverige, bra bocker - Nissebocker, Bu och Ba, Astrid Lindgrens bilderbocker...
Utan tvivel bocker, DVD och CD skivor pa svenska.
Vi och våra barn har uppskattat svenskspråkiga presenter, som böcker och filmer, men även pussel och spel (lotto, memory) på svenskt tema (Pippi, Alfons, Bamse). Annars är även rejäla svenska kläder, särskilt vinteroveraller, regnkläder och gummistövlar något som vi haft svårt att hitta här. Av det mer skrymmande slaget finns påslakan med svenska motiv (Pippi, Bamse).