• Anonym (bakfull)

Ångest vid bakfylla

Jag går väldigt sällan ut och festar. Dricker i princip endast för mkt alkohol så jag blir full 2- 3 ggr per år. Kanske släpper jag på spärrarna de få tillfällena. Däremellan dricker jag sällan alkohol alls.

Men sådan ångest man får av att vara bakfull! Inte kul alls. Och jag har några timmar där igår som jag inte har 100% koll på vad jag sagt och gjort. Har ngt svagt minne jag fånade mig och tog MMS bilder och försökte pussa ngn i sällskapet. Vet inte om jag lyckades.

Öhhh....pinsamt!!!

Känner inte personen i fråga privat egentligen, det är en kollega. Hade känts bra fråga rätt ut om jag besvärade honom,men känns samtidigt dumt ta upp frågan. Vi var iallafall vänner då sällskapet skiljdes åt för kvällen. Man brukar ju minnas om ngn blir arg på en, även om man är full.

Detta får bli absolut sista gången. Jag avskyr inte ha koll på vad jag gör.

• Svar på tråden Ångest vid bakfylla
  • Anonym (mia)

Usch ja visst är det hemskt! Hatar känslan!

Jag tycker det räcker med 2-3 öl för mig för att redan på natten vakna av oerhörd ångest o må skitilla!

Men då har jag haft en del helt sjuka upplevelser av alkohol med. Fanns en period då jag drack som sjutton då jag väl drack. Inte ofta men mycket om man säger så!

Törs inte räkna på alla gånger jag fått åka ambulans efter att ha svimmat av eller somnat ute i någon snöhög!
    Mådde väl dåligt i botten innan o då blev det så illa! Höll även på att förlora min pojkvän då jag försökt pussa hans kompis!

Så nu är jag LIVRÄDD att dricka o kan ALDRIG slappna av för då blir det skit!

Så jag tycker du gör helt riktigt att du bestämt att detta var sista gången!

Inte värt det alls! Lycka till!

Kram M

• Anonym (bakfull)

Anonym (mia) skrev 2009-11-28 17:19:14 följande:

Usch ja visst är det hemskt! Hatar känslan!Jag tycker det räcker med 2-3 öl för mig för att redan på natten vakna av oerhörd ångest o må skitilla!Men då har jag haft en del helt sjuka upplevelser av alkohol med. Fanns en period då jag drack som sjutton då jag väl drack. Inte ofta men mycket om man säger så!Törs inte räkna på alla gånger jag fått åka ambulans efter att ha svimmat av eller somnat ute i någon snöhög!Mådde väl dåligt i botten innan o då blev det så illa! Höll även på att förlora min pojkvän då jag försökt pussa hans kompis!Så nu är jag LIVRÄDD att dricka o kan ALDRIG slappna av för då blir det skit!Så jag tycker du gör helt riktigt att du bestämt att detta var sista gången!Inte värt det alls! Lycka till!Kram M
    ja usch vad alkohol ställer till det. Det mest pinsamma igår var det faktum min kollega är gay och därför inte uppskattar just pussar på munnen från en kvinna...Han måste känt det som väldigt påträngade....Men minns som sagt inte han blev sur eller arg. Tror tom han av hövlighet pussade tilbaka...men det är rätt dimmigt här från den exakta händelsen.

Tur jag ändå var med kollegor och inte främlignar...så vi ändå höll koll på varandra lite. Får väl pikar på måndag antar jag..

Ja detta var absolut sista gången jag festade. Inte värt det alls....
    Inte ens vid enstaka tillfällen.
Svar på tråden Ångest vid bakfylla