• Anonym (smekare)

Smygtittad

Hej alla tjejer

Jag är en tjej på 25 år som har fast förhållande. Jag får inte nog med sex så det händer att jag onanerar ofta och har på senare tid märkt att min kille smygtittar på mig då jag gör det, i t.ex. badet.

Så, alla tjejer, händer detta er också? Vad tycker ni om det (själv tänder jag enormt på det)? Eller har någon av er varit med om att blivit smygtittad på i andra sammanhang?

• Svar på tråden Smygtittad
  • mrbiig

skulle gärna smygtitta, älskar det,finns inget mer upphetsande att se nån onanera helt ovetande om att nån ser på, tror man släpper loss på en helt annat sätt då

• Anonym (smygis)

Nu är jag ju kille men att få se en tjej onanera i smyg är ju en underbart upphetsande syn

Har varit med om det IRL två gånger, en gång i en bostadsrättförening där dom byggde om badrummen så var det tillfälliga duschar i källaren, fanns ett ganska stort hål i väggen uppe vid rören och jag jobbade på andra sidan så när jag hörde duschen starta tog nyfikenheten över och där står en tjej kanske 35 års åldern och duchar fast munstycket var riktat mellan benen den synen kommer jag aldrig glömma.... tyvärr han jag inte se slutet
    Och en annan gång när jag solade solarium låg en tjej i båset brevid och där måste kåtheten tagit över för det gick inte att ta miste på vad hon gjorde visserligen såg jag ingen med ljudet var tillräckligt

Tänk vilket härligt äventyr det skulle kunna vara att bestämma med någon på nätet att kl 21 kan du komma förbi så lämnar jag persiennen öppen fast då måste man ju bo på bv, villa eller radhus.

• Anonym (lovegirl)

jag kan inte heller få nog med sex, då jag jobbar natt, och e ensam hemma många dagar i veckan så händer det ofta att jag onanerar. Men tror inte min kille har smygtittat på mig nån gång, även när jag gör det hemma och han sitter vid tv:n typ. men det låter upphetsande, men jag skulle tycka det va svårt att koncentrera mig på att verkligen göra mitt och få orgasm om jag visste att killen smygtittade.. gör det nog hellre i min ensamhet.

• Anonym (smekare)

Jag önskar bara att jag kunde komma på honom nån gång så att jag får smygtitta.

• Peter37

Älskar detta..jag har både sett och blivit tittad...
    blir så styv när ngn ser på

• xXx

När jag va på badet i sala och solade ,så fanns det titthål i väggen ,och då råkade jag titta en eller två ggr ,en gång låg en rysska där och onanerade ,hon låg med särade ben och gnydde

• Skillnad
    xXx skrev 2009-11-29 23:38:32 följande:
    När jag va på badet i sala och solade ,så fanns det titthål i väggen ,och då råkade jag titta en eller två ggr ,en gång låg en rysska där och onanerade ,hon låg med särade ben och gnydde
    Hur vet du att hon var ryska?
  • Anonym (smekare)

Men det hörs ju när hon onanerar ju, det är ju inte svenska som kommer ur musen då

• barnav1967

Anonym (lovegirl) skrev 2009-11-29 15:32:32 följande:

jag kan inte heller få nog med sex, då jag jobbar natt, och e ensam hemma många dagar i veckan så händer det ofta att jag onanerar. Men tror inte min kille har smygtittat på mig nån gång, även när jag gör det hemma och han sitter vid tv:n typ. men det låter upphetsande, men jag skulle tycka det va svårt att koncentrera mig på att verkligen göra mitt och få orgasm om jag visste att killen smygtittade.. gör det nog hellre i min ensamhet.
    Läckert! Men var onanerar du om din sambo är hemma? Använder du dildo eller nåt då?
  • Anonym (plupp)

26årig tjej här,
    min 7-år äldre man älskar att titta på mig när jag smeker mig själv antingen med fingrar eller när jag kör med min vibrator.
    Fast vem egentligen gillar inte att smygtitta på sin partner när den gör det skönt för sig själv...
    finns väl inget mer upphettsande?

Svar på tråden Smygtittad