När sjönk magen på er omföderskor?
Som rubriken lyder, när sjönk magen på er omföderskor?
Jag är i 38+4 och den har ännu inte sjunkit ner. Bara väntar nu.
Som rubriken lyder, när sjönk magen på er omföderskor?
Jag är i 38+4 och den har ännu inte sjunkit ner. Bara väntar nu.
Jag väntar mitt tredje barn och är i v37 (36+1)
Magen började sjunka ner för ungefär 1-2 veckor sedan och det är väldigt märkbart för min del. Det är nog första gången jag märkt att den sjunkit så mycke och med en så märkbar skillnad.
När bebbe vände sig med huvudet neråt, v 31, sjönk magen lite.
Hej!
Detta är min tredje grav. BF 9/12. Magen har inte sjunkit ner ngt större ännu (h*n sitter i säte)
Förra graviditeten sjönk magen ner lite sista vecka innan tjejen va ruckbar (mina barn har aldrig varit fixerade) Hon föddes 40+1.
Första grav. var lik andra dock gick jag över...42+3
Jag tror att det är VÄLDIGT olika.
Lycka till!
Vecka 31+1 idag och jag har aldrig haft problem och andas den här graviditeten. Han ligger med huet ner sen vecka 24+nånting.
samma stund som barnet vart ute
oj
Min mage sjönk aldrig. Varken med första barnet eller med andra. den såg lika hög och rund ut ända till slutet. hadde två helt normala lätta förlossningar.
Under första graviditeten sjönk den runt vecka 37 men den här gången var det i vecka 33.Så skönt att kunna andas igen!
Magen (fundusmåttet) hade planat ut hos BM i torsdags på kollen. Är beräknad på tisdag. Fram tills i torsdags har magen vuxit stadigt.
Glömde säga : andra barnet, minns ej hur det var med första.
Min mage sjönk för några dagar sedan, i slutet av vecka 29. I första graviditeten var det i vecka 32, men denna bebis är större så den har väl mindre med plats.
Runt vecka 33 sjönk magen denna gången...
Jag e i V 35+5 idag o min mage sjönk nog för 3 veckor sen.
Sen har min lill* redan börjat fixera sig.