I vilken ålder uppskattar de en dockvagn?
Hejsan!
Nu lackar det mot jul och önskelistor ska skrivas. Från vilken ålder uppskattar barnen en dockvagn?
Hejsan!
Nu lackar det mot jul och önskelistor ska skrivas. Från vilken ålder uppskattar barnen en dockvagn?
min dotter var 2½ då hon fick en då var den inte intressant men nu älskar hon den nu e hon 3½
Min dotter fick en i tvåårspresent och den var populär direkt.
Det man kan tänka på är att en liten billig docksulky är precis lika rolig i den åldern som en fin liggvagn. Det roliga är att köra runt med något som är lite mer på riktigt än gåvagnen. :)
Min dotter fick en i tvåårspresent och den var populär direkt.
Det man kan tänka på är att en liten billig docksulky är precis lika rolig i den åldern som en fin liggvagn. Det roliga är att köra runt med något som är lite mer på riktigt än gåvagnen. :)
Min dotter fick en dockvagn i ettårspresent och är den leksak som hon använt allra mest. Hon har slitit ut två stycken och har nu sin tredje (hon fyller 2 år i dagarna).
dottern fick en vid 20 månaders ålder o hon fullkomligt älskar den. hade några månader tidigare lekt med andras vagnar så hon hade nog velat ha den tidigare...:P
Äldsta dottern fick en enkel docksulky när hon va drygt 1 ½, och sen en liggvagn när hon fyllde 3. Båda uppskattades direkt! Hon har just fyllt 4 och gillar fortfarande att leka med dom.
Minstingen som är 1½ nu har lånat syrrans vagnar sen hon kunde gå (11 mån) så jag tror de tycker det är roligt hur små de än är!
Men som nån annan skrev så kan man ju börja med en enkel billig sulky om man inte är säker på att den kommer användas. Våran kostade typ 89 kr eller nåt på en leksaksaffär. Tror att Biltema har ännu billigare, runt en 50-lapp eller så!
Min dotter är 1,5 och hon kör runt runt med min gamla dockvagn för glatta livet. Men det är väl mest för att det är roligt med själva vagnen, hon tycker inte det där med dockan i är kul ännu. Så kanske 2 år?