• Anonym (Undrar)

Slidförsnävning?

Hej jag undrar om det är någon som opererat slidan och gjort den tightare?
    Har fått barn för snart 4 år sedan och är inne på att göra denna operation men vet inte mycket om hur den går till, kosta och hur resultatet blir. Så om någon gjort detta snälla berätta om det?

• Svar på tråden Slidförsnävning?
  • Anonym (Undrar)

tack, någon mer?

• Monsterpannkaka

tightare? av vilka skäl skulle man göra det?

här är en som inte fått sitt första ännu.. (:

• Anonym (Undrar)

Har fått ett barn och blivit slappare tyvärr, så vill gärna bli tightare.

• mamita64

Anonym (Undrar) skrev 2009-11-30 00:59:11 följande:

Har fått ett barn och blivit slappare tyvärr, så vill gärna bli tightare.
    Men funkar inte träning då?
    Jag har fått tre barn och är lika tajt som någonsin.
    Men man får ju knipa ....
  • Anonym (Undrar)
    mamita64 skrev 2009-11-30 01:00:19 följande:
    Anonym (Undrar) skrev 2009-11-30 00:59:11 följande: Men funkar inte träning då?Jag har fått tre barn och är lika tajt som någonsin.Men man får ju knipa ....
    Har kipit som en galning i nästan 4 år, musklerna funkar men det blir inget resultat. Ska ha fler barn men blir med kejsarsnitt då jag fick sådana komplikationer med första barnet, känner heller inte mycket vid sex och jag är ju bara 24 år :(
  • Monsterpannkaka

jag är inte säker på vad problematiken är om man är slappare..?

alltså, det är väl varken oväntat eller ovanligt?

knipkulor ,motion o hälsosam mat trodde jag var bra mot både förslappning,överviktskilon o att orka vara uppe hela nätterna o vaka å amma..

• Anonym (Undrar)
    Monsterpannkaka skrev 2009-11-30 01:13:15 följande:
    jag är inte säker på vad problematiken är om man är slappare..?alltså, det är väl varken oväntat eller ovanligt?knipkulor ,motion o hälsosam mat trodde jag var bra mot både förslappning,överviktskilon o att orka vara uppe hela nätterna o vaka å amma..
    Ja svårt att förklara du kanske förstår bättre när du själv fått barn. Jag gick sönder jätte mycket under min förlossning, har tränat som en tok men får inget resultat och det är inte kul att vara slapp så att man inte känner något vid sex, liksom ens partner lider av detta med. Tyvärr blir det så här för en del som fött barn, spelar ingen roll hur mycket man tränar och lever sunt, dvs musklerna har blivit skadade och det går inte att bli tightare. Så ja problemet är att jag knappt känner något vid sex liksom min partner, tycker jag är skäl nog till att överväga en operation. Jag har ju trots allt haft detta i fyra år nu....
  • mamita64

Anonym (Undrar) skrev 2009-11-30 01:02:54 följande:

Har kipit som en galning i nästan 4 år, musklerna funkar men det blir inget resultat. Ska ha fler barn men blir med kejsarsnitt då jag fick sådana komplikationer med första barnet, känner heller inte mycket vid sex och jag är ju bara 24 år :(
    Ok stackare. Hoppas du hittar en lösning, lycka till
Svar på tråden Slidförsnävning?