xXx skrev 2009-11-30 10:23:35 följande:
Nej hon massarade hela kroppen ,olje massage ,och jag fick ju stånd när jag låg på rygg och man ligger ju naken när man får olje massage
Ånej, du xXx. Vad är det för en massagestudio du var på? Jag hade gärna fått namnet och anmält dom till polisens tipstelefon. Låter som prostitution det där.
Det är just såna här "thaimassage-salonger" som gör att vi professionella massageterapeuter med gedigen utbildning råkar ut för obehagliga män som ringer och frågar efter "topping", "happy ending", eller om dom får filma massagen eller vad jag har för skor på mig när jag masserar!
Ingen professionell massageterapeut utför massage (varken oljemassage, klassisk massage, träningsmassage m.fl.) på en naken kund!!!
Om kunden är rädd om sina underbyxor så finns det engångstrosor och kalsonger!!
Fy fan, här har man ett jobb där man vill hjälpa människor och så får man istället vara skitskraj varje gång en man bokat tid. Vi bokar aldrig tid med en man när vi är ensamma på salongen, vi är alltid en person ledig när vi har en man inbokad ifall ingripande behövs, vi har överfallslarm och den som är utanför massagerummet håller öronen extra öppna på konstiga ljud.
Taskigt mot alla fina män, va?
Men tills alla oseriösa thaisalonger stänger så får vi hålla på såhär, jag vet t.o.m en salong som helt och hållet slutat massera män.