• Peter37

Pinsamt på massage?

Har det hänt dig tjej eller kille at du blivit kåt under en massage och då menar jag ingen hemmamassage..
    vad hände?märkte han/hon det?syndes det mkt....berätta!
    jag fick ryggmassage för ett år sedan ungefär..det var en tjej på ca:25-30år som utförde den...när hon kom ned mot ryggslutet och rumpan så började det rycka i kuken..försökte tänka på isbjörnar mm men det hjälpe inte...jag fick stånd...när hon var klar fick jag be om ursäkt och var högröd i ansiktet..

• Svar på tråden Pinsamt på massage?
  • xXx

Ja jag va på thaj massage i spånga ,där fick stånd ,men hon sa bara att det va naturligt och fortsattte sin massage ,hon sa att jag va stel i kroppen och hon tyckte jag skulle behöva komma dit fler ggr ,ja sa jag ,och jag sa till henne att jag stel överallt då skrattade hon och jaaa

• Anonym

Njä, jag brukar inte gå och betala för massage, däremot har jag erfarenhet av att bli kåt vid olämpliga tillfällen, ofta handlar det om att man tänker på något snuskigt och sen är det kört. Som tur är så syns det inte så tydligt på oss tjejer.

• mamita64

HUR, märkte hon att du hade stånd?
    Hon masserade ju din baksida, eller hur?
    Eller talade du om det för henne efteråt?
    Med tanke på hur du brukar prata i trådarna här så har jag svårt att tro annat och lika svårt att tro att du skämdes på nåt sätt alls

• Bobby77

Ja det undrar jag med, hon masserade ju ryggen?

• xXx
    mamita64 skrev 2009-11-30 00:54:33 följande:
    HUR, märkte hon att du hade stånd?Hon masserade ju din baksida, eller hur?Eller talade du om det för henne efteråt?Med tanke på hur du brukar prata i trådarna här så har jag svårt att tro annat och lika svårt att tro att du skämdes på nåt sätt alls
    Nej hon massarade hela kroppen ,olje massage ,och jag fick ju stånd när jag låg på rygg och man ligger ju naken när man får olje massage
  • xXx
    xXx skrev 2009-11-30 10:23:35 följande:
    Nej hon massarade hela kroppen ,olje massage ,och jag fick ju stånd när jag låg på rygg och man ligger ju naken när man får olje massage
    Klart jag skämdes,jag har ju inte vågat åkt dit igen
  • mamita64
    Ja du ja, men det var Ts jag vände mej till.
    Att man får stånd när man blir masserad på framsidan, liggandes naken insmord i olja är nog inte ovanligt, jobbigt, men de är säkert van vid det.
  • Anonym
    mamita64 skrev 2009-11-30 12:50:31 följande:
    Ja du ja, men det var Ts jag vände mej till.Att man får stånd när man blir masserad på framsidan, liggandes naken insmord i olja är nog inte ovanligt, jobbigt, men de är säkert van vid det.
    Såg en porris som var smyginspelad av en homo/bi-massör som masserade killar när dom fick stånd började han runka dom till dom sprutade...
  • Anonym
    Ånej, du xXx. Vad är det för en massagestudio du var på? Jag hade gärna fått namnet och anmält dom till polisens tipstelefon. Låter som prostitution det där.
    Det är just såna här "thaimassage-salonger" som gör att vi professionella massageterapeuter med gedigen utbildning råkar ut för obehagliga män som ringer och frågar efter "topping", "happy ending", eller om dom får filma massagen eller vad jag har för skor på mig när jag masserar!
    Ingen professionell massageterapeut utför massage (varken oljemassage, klassisk massage, träningsmassage m.fl.) på en naken kund!!!
    Om kunden är rädd om sina underbyxor så finns det engångstrosor och kalsonger!!

Fy fan, här har man ett jobb där man vill hjälpa människor och så får man istället vara skitskraj varje gång en man bokat tid. Vi bokar aldrig tid med en man när vi är ensamma på salongen, vi är alltid en person ledig när vi har en man inbokad ifall ingripande behövs, vi har överfallslarm och den som är utanför massagerummet håller öronen extra öppna på konstiga ljud.
    Taskigt mot alla fina män, va?
    Men tills alla oseriösa thaisalonger stänger så får vi hålla på såhär, jag vet t.o.m en salong som helt och hållet slutat massera män.
  • Anonym
    Ånej, du xXx. Vad är det för en massagestudio du var på? Jag hade gärna fått namnet och anmält dom till polisens tipstelefon. Låter som prostitution det där.
    Det är just såna här "thaimassage-salonger" som gör att vi professionella massageterapeuter med gedigen utbildning råkar ut för obehagliga män som ringer och frågar efter "topping", "happy ending", eller om dom får filma massagen eller vad jag har för skor på mig när jag masserar!
    Ingen professionell massageterapeut utför massage (varken oljemassage, klassisk massage, träningsmassage m.fl.) på en naken kund!!!
    Om kunden är rädd om sina underbyxor så finns det engångstrosor och kalsonger!!

Fy fan, här har man ett jobb där man vill hjälpa människor och så får man istället vara skitskraj varje gång en man bokat tid. Vi bokar aldrig tid med en man när vi är ensamma på salongen, vi är alltid en person ledig när vi har en man inbokad ifall ingripande behövs, vi har överfallslarm och den som är utanför massagerummet håller öronen extra öppna på konstiga ljud.
    Taskigt mot alla fina män, va?
    Men tills alla oseriösa thaisalonger stänger så får vi hålla på såhär, jag vet t.o.m en salong som helt och hållet slutat massera män.
Svar på tråden Pinsamt på massage?