Min fru vägrar ha sexiga trosor
Hej
Jag är helt ny här på Familjeliv men jag hoppas att alla ni som läser detta kan hjälpa mig och kanske ge mig några tips.
Saken är den att jag tror att jag har en trosfetisch, eller i alla fall så blir jag oerhört tänd när min fru har sexiga trosor på sig. Detta vet hon om och vi har pratat mycket om det i och med att hon totalvägrar att ha t.ex. stringtrosor på sig. Just det faktumet har jag accepterat men fram tills vi blev föräldrar för snart två år sedan kunde hon i alla fall då och då ta på sig lite sexigare trosor (spetshipsters, satintrosor, etc.) för min skull men efter att sonen fötts har hon inte ens gjort detta. Det är BARA tråkiga trosor från t.ex. ICA, Konsum, m.m. Stora trosor i bomull som inte är sexiga för fem öre.
Eftersom detta är en infekterad fråga hemma hos oss vet jag inte riktigt hur jag ska ta upp det med henne. Jag är rädd att om jag bara säger precis som det är så faller vi tillbaka in i gamla hjulspår och blir ovänner.
Ni killar som läser detta, har ni upplevt samma problem? Hur har ni löst det?
Ni tjejer som läser detta, har ni varit i samma situation som min fru? Vad får er att bli mer benägna att "klä upp er" i sexiga underkläder för en partner/man?
Tacksam för alla svar och/eller tips!
/Johan