• johan78

Min fru vägrar ha sexiga trosor

Hej

Jag är helt ny här på Familjeliv men jag hoppas att alla ni som läser detta kan hjälpa mig och kanske ge mig några tips.

Saken är den att jag tror att jag har en trosfetisch, eller i alla fall så blir jag oerhört tänd när min fru har sexiga trosor på sig. Detta vet hon om och vi har pratat mycket om det i och med att hon totalvägrar att ha t.ex. stringtrosor på sig. Just det faktumet har jag accepterat men fram tills vi blev föräldrar för snart två år sedan kunde hon i alla fall då och då ta på sig lite sexigare trosor (spetshipsters, satintrosor, etc.) för min skull men efter att sonen fötts har hon inte ens gjort detta. Det är BARA tråkiga trosor från t.ex. ICA, Konsum, m.m. Stora trosor i bomull som inte är sexiga för fem öre.

Eftersom detta är en infekterad fråga hemma hos oss vet jag inte riktigt hur jag ska ta upp det med henne. Jag är rädd att om jag bara säger precis som det är så faller vi tillbaka in i gamla hjulspår och blir ovänner.

Ni killar som läser detta, har ni upplevt samma problem? Hur har ni löst det?

Ni tjejer som läser detta, har ni varit i samma situation som min fru? Vad får er att bli mer benägna att "klä upp er" i sexiga underkläder för en partner/man?

Tacksam för alla svar och/eller tips!

/Johan

• Svar på tråden Min fru vägrar ha sexiga trosor
  • Anonym (Min man?)

Är du min man? *haha*

Jag traskar också runt i ica maxi trosor, största sorten. Mannen är besviken för när vi träffades var jag en stringtjej.
    Jag kan förstå att det är jätte tråkigt för dig (och min man). Jag brukar slänga på mig string ibland när det är dags för mys, för hans skull. Eller ta på mig dem när vi ska ut och när vi är offentligt låter jag honom veta att stringen är på och att det bara är för honom att vänta tills dess att vi kommer hem.
    Kan du inte berätta för tjejen att det är viktigt för dig? Så kanske hon har på sig det för din skull? Hon kommer säkerligen inte ha sexigare saker på hela tiden men då blir det ju verkligen speciellt när de väl kommer på!

• johan78

Hej Anonym!
    Nä, jag är inte din man, tyvärr får jag väl säga för du hade jag ju i alla fall fått uppleva string vid speciella tillfällen. Men visst, att gå rakt på sak och tala om det är väl egentligen det enda rätta. Måste bara välja mina ord när jag gör det...

• Anonym (fru)

tja vem fan vill ha en string i arslet lixom

Det finns ju mängder av sexiga trosor,måste det vara just string

Köp lite sexiga trosor till henne i julklapp som en pik

• Majsan70

Tja ta du på dig sexiga underkläder själv!

En string kanske gjorde din tjej skitglad.

• Miss Lau

Brukar du själv ha stringkalsonger?

• Anna Paulita

Är det just string du gillar eller finns det andra sexiga trosor ?

Personligen hatar jag string jag tycker det är obehagligt och fult och enda gångerna jag har det är när jag har vita jeans. Kan det vara så att din fru inte trivs i det? Och det skulle finnas andra trosor du tycker är sexiga som hon kan tänka sig ha?

• Stårschan

Hur är sexlivet i övrigt? Kan det vara så att hon inte törs sätta på sig sexiga trosor eftersom hon då är rädd att du ska kasta dig över henne och använda hennes kropp som hål utan att hon själv hinner vara med?

Fä dör, fränder dör; du ska själv också dö; ett vet jag som aldrig dör; dom över död man.
  • johan78

Anonym (fru): Nej, det måste inte vara string, det skrev jag ju i inlägget. Jag köper sexiga underkläder (som inte är string) då och då till henne men hon tar dem aldrig på sig. Trots att det är EXAKT samma modell som hon brukar ha fast i spets eller satin t.ex.

Majsan: Jag har nästan alltid snygga och/eller sexiga kalsonger. Har även haft stringkalsonger. Hon tycker att det är snyggt på mig men vill inte ha det själv.

valmar: Nej, jag brukar inte ha det. Har antingen Björn Borg-boxers eller satinboxers eller inga kalsonger alls. Kanske mest inga alls...

Anna Sol: Nej, det kan vara annat också, inte bara string. Det finns jättemycket andra fina trosor men för min fru verkar det bara vara stora bomullstrosor som gäller.

• Anna Paulita

Hur bekväm är hon med sin kropp? Tycker hon själv att hon är fin/snygg/sexig? Eller är hon mer missnöjd med sin kropp?

Jag vägde betydligt mer förrut och sexiga underkläder fanns inte på tapeten, för jag var så missnöjd...så sexiga underkläder var verkligen inte ett alternativ för mig även om minman tyckte jag var superfin och sexig ändå. Nu har jag gått ner och är således mycket mer nöjd, då är det helt annorlunda. Kan det vara något sådant som stör henne?

• johan78

Anna Sol: Där kanske du har en poäng! Jag säger till henne jätteofta att jag tycker att hon är fin och vacker men visst, hon är inte helt nöjd med sin kropp...

Svar på tråden Min fru vägrar ha sexiga trosor