Paketkalender - snabba tips på själva upphängningen tack
Paketen ligger klara men jag har ju inget att sätta fast dem på. Har för mig att jag sett färdiga klädnypor typ?! Någon som vet?
Paketen ligger klara men jag har ju inget att sätta fast dem på. Har för mig att jag sett färdiga klädnypor typ?! Någon som vet?
Jag har sett på många olika ställen... Det finns så många varianter. De med små fickor man lägger paketen, de med nypor och de med ringar som man knyter fast paketet med paketsnöret. Och såklart mer avancerade med lådor och luckor...
Gud så irriterande, vet att jag sett flera de närmsta dagarna, men minns inte vart. Kanske Indiska, Lagerhaus, Rusta, ICA Maxi, (försöker komma på ställen jag vart på).
Men det går lätt att göra en egen med lite fantasi. En tygbit (ca 1x1m) som fästes på väggen, någon av upphängningsförslagen, lite tomtar och snöflingor och det är klart!
Eller en galge där du hänger upp paketen.
Jag tog en bräda på 30 cm och klädde in den i julklappspapper sedan spikade jag i 24+2 spikar. De två spikarna använde jag till att knyta fast ett presentsnöre att hänga upp det i. Sedan satte jag på presentsnöre på paketen och hängde upp dem i spikarna. Lycka till.