Uppdaterar lite och samtidigt meddelar att mitt första vul var ok, 2 blåsor en på 11mm i vänster(där har det varit dött i 1 år!) och en på 7mm i höger och en slemmhinna på 8 mm. Ska spruta en dag till för att ta orgalutran i morn så jag inte ägglossar..Nytt vul på torsdag.. Danmark ev i helgen eller i början av nästa v.Bävar för att boka flyg hotell med så kort varsel...känns stressande.
Välkomen princess, ge inte upp det gör inte vi ;)
kram till er andra..
okara: 10 ICSI (7 ET med totalt 14 ägg; 0 FET); 37 år med diagnosen oförklarlig barnlöshet sedan 4 år tillbaka. När är det dags att ge upp och titta på andra alternativ??????
Sth67 : 4 st ivf (icsi),+ 1 som jag ej kom till ET.+ 1 som avbröts på Cvl. 7 e försöket som skulle blivit Danmark v 28 avbröts pga av en blåsa. 8e försöket i slutet av sept i Danmark med hästdos 600 enh avbröts oxå! nu 9e försöket med förhoppningsvis ÄP 6-8 december!
Tjaldur: 1 st ivf (1 st ET + 1 st FET), ivf nr 2 - ÄP 13/3-09 - ET 15/3 - TD 2/4
Majbjörn: 2 st ivf + 4 st FET, inväntar FET nr 5 som blir 4/12 om ägget klarar upptiningen. Sista chansen på HS (via landstinget) för vår del *hjälp*
kramiis: 5 IVF (varav 3 gått till ET) ÄD 1 preliminärt ÄP/ET v40-41
Bums: 4 IVF (2 avbrutna, ett mf (MA) och ett minus). Paus i tre månader, fokus på akupunktur och örter. Nästa försök i maj på CvL. Står i kö till äggdonation på KS/Huddinge.
diggiloo: 3 IVF (3 ET+6 FET) Gravid på FET 6. TD 14/4
Fågelblå: 3 IVF (+ 5 FET).
xanni: 3 IVF (3 ET+1 FET). Har en blastis i frysen, men kör sista IVF:et (långa protokollet) först eftersom åldern tar ut sin rätt. Ruvar just nu på två ägg, testade positivt den 8/5.
Båsippa: 3 IVF som misslyckts. Det sista gav 3 embryon till frysen. Har nu gjort mitt första ET försök.
Mulan: 4 IVF/ICSI (2 minus, 1 MF o 1 avbrutet), 3 FET (2 minus, 1 MF). Operation av myom 3/12. FET i Juni 2010.
S1R1: 4 ICSI varav 1 ej ledde till ET. Inget i frysen. Sprutstart 3/9, korta metoden på CFC (f.d. Nordica i Köpenhamn), Menopur 225 iE
Celine: 5 ivf som misslyckats spraystart 13/4
Ayla_sthlm: 4 IVF varav 1 avbrutet- 1 graviditet men förlorade Adam i v29, plus 1 FET, IVF 5 ÄP ev v39.
msnorrland: 6 ivf, 5 ET samt 3 FET, totalt 14 ägg tillbaka satta, inget har fäst Har nu påbörjat vår 7:e och ev sista försök. Är 32 år och oförklarligt barnlös sedan 4 år.
Monocerus: 4 ICSI, 2 avbrutna stim, 1 Fet gav inget, 1 ICSI, Inget tillbaka pga överstimulering, FET NR 2 Till hösten AUG/SEP 1 9-celligt kvar i frysen.
Vitsippa75: 5 IVF (3 minus och 2 avbrutna). Till hösten blir det FET.
Jeskan: 2 IVF ( ICSI), 1 misslyckat FET 1 avbrutet FET. Fått tillbaka tipp topp embryon. Nytt ICSI i DEC/JAN
Vädur 78: 1 IVF+ 2 ICSI(en utan ET, två minus), har nu bytt klinik och IVF/ICSI 4 till hösten. Äp 3/9
Önska2: 3 IVF/ICSI (1:a försöket ingen ET) försök nr 4, ruvar på 2 st ägg, testdag den 12/11
Missne: 4 IVF 0 1 avbrutet IVF + 2 FET. Har ruvat på sammanlagt 9 embryon varav 5 varit av absolut högsta kvalitet. Sprutstart v46 och ÄP v48