Min äldsta son hade det väldigt jobbigt med tandsprickningen!
feber,gnällig, slö, lös i magen och han blev alltid väldigt förkyld i samnband med att dom kom!
Men, så fort tanden kikat fram blev han som vanlig igen!om det inte var påväg fler vil lsäga:)
alla tänder var jobbiga,men vissa var ju lite mer jobbiga än andra och vissa bråkade med honom längre än andra oxå. sen så var det vissa tänder som bråkade i omgångar, speciellt dom första tänderna, dom höll på i 2-3 måander i omgångar
Nu har han äntligen fårr alla sina tänder!
och då börjar man om från början igen...men ÄNNU värre!!!
Lillebror håller precis på att få sin andra tand, den första kikade fram för en vecka sedan ungefär!
Vet igentligen inte om det fortfarande är den första tanden som bråkar med honom, men jobbigt har han det!
Han är gnällig,hängig lös i magen och vägrar äta, så han har börjkat gå ner i vikt:( fast, det vet jag ju inte helt säkert att det beror på tänderna!
han har mått såhär 3 veckor nu tror jag, eller om det är ännu längre!
Nej, detta är inte kul! och jag hoppas att det är som för brorsan, att det går över direkt tänderna kommer!
han har inte haft någon feber, eller...ingen märkbar iafall, så...det är ju bättre iafall:P och han är inte förkyld just nu heller, men han var i början av denna jobbiga tid!