• koa

vi singlar!!!

Mm dax för att dra igång det här , hur går det för er ? hittar ni kärleken ..

• Svar på tråden vi singlar!!!
  • marias80

här finns det en till som inte hittat den rätta i ens liv. MEn den kommer väl nån gång.

• zingo

Nä du de finns lättare saker att lösa en flickvän när man är 26 och har bar har jag märk......

• CathrinS

Nopes... går inget vidare trots en del försök :S

• MikuAndSaraLi

Det är svårt med detdär, tycker jag.
    Specellt om man är tjej. Fast kan ju inte säga säkert - jag har aldrig varit singelkille med barn xD
    Man känner liksom som att "Jaha, vem kommer vilja ha mej nu, då?" samtidigt som jag känner "Men vafan! träffar jag nån får h*n fan i mej acceptera att jag hr en dotter som jag älskaröver allt annat! Annars kan h*n dra!"
    Så ja, knepigt knepigt.
    Känns konstigt att vara singel förälder.

• CathrinS

Jag tycker det svåra är att träffa ngn som prioriterar familjelivet... som inte vill leva sitt eget liv som vanligt med träning 7 ggr i veckan o utlandsresor 5 ggr om året och som inte hör av sig o berättar om sin dag eller vill lyssna när man själv berättar om sin, o som ska ut o ränna med "grabbarna" vareviga helg...

Ska det vara så, då kan det kvitta.. så kanske e det lättare att träffa ngn som redan har barn, som inser vad familjeliv är... Men då bor de långt bort o är inte flyttbara.. :S

Jag börjar ärligt talat ge upp, tar sådan energi o fyller hjärtat med en massa besvikelser :/

• mchk79

Cathrin,
    Jag håller med att det är nog lättast att träffa någon som har barn själv och därför förstår livet som förälder.

Min dotters pappa övergav oss när jag var 5 månader gravid. Han bor i utlandet så jag är heltids ensam förälder. Jag vet inte hur jag ens ska kunna dejta nån. Visst kan jag få barnvakt, men inte så ofta.
    Vill ju helst inte utsätta min dotter för att träffa män som det inte är seriöst med.....klurigt det där.

• CathrinS

Jag har alltid haft med min dotter... hon är snart 3 år.. Det är som att träfaf vilken av mammas kompisar som helst, en del träffar vi ofta, en del träffar vi sällan o en del bara ngn gång... så är det både med mina bekanta o mina dejter.. Så så länge hon inte förstår mer än så så är hon med.. jag har ingen barnvakt o kan aldrig lämna bort henne, så det blir liksom nödvändigt o sållar bort många skitstövlar redan innan jag behöver träffa dem ;P

Svar på tråden vi singlar!!!