• Chokladmums

Värk i leder och stel i kroppen!

Jag fick barn för 7 månaders sedan och nu har jag (sen en tid tillbaka) fått så ont i händerna, dom domnar på nätterna och är så stel i dom + fingrarna på morgonen så jag inte kan knyta handen hårt. Känns som ett band runt handleden på morgonen. Blir bättre under dagen då jag använder händerna men har värk i fingerlederna, ont mitt i handen och vid vissa rörelser. Sen är jag så stel i kroppen, kunde inte sitta på knä förut men nu när jag börjat stretcha om dagarna så har det blivit bättre. Men jag har ont i knävecken och armbågsleden. Jag har en liten kille som är svår med sömnen och jag har kört denna vagn tills förbannelse, jag går och går och går om dagarna och blir helt slut! Trött är jag också för jag får knappt sova på nätterna för han vaknar varannan timme och då är det bara tutte som gäller! Jag är så trött och sliten så jag vet inte vart jag ska ta vägen snart. Vart till läkare som skickat en remiss till neurolog och nu så tror jag ju att jag har MS eller nån annan hemsk sjukdom! Jag orkar snart inte mer. Finns det någon som känner igen sen i detta? Jag var till en kiropraktor idag som jobbar med kinesisk medicin och han sa att jag var dränerad på energi och blod, jag behövde bli stärkt med ny energi! Fick akupunktur samt örter som medicin som jag skulle koka (som te), fy vad det smakade illa, så nu får vi se hur det går! Håll tummarna.
    Tack för att du orkat läsa allt detta!
    Kram från trötter

Svar på tråden Värk i leder och stel i kroppen!