5årig son - Galen huligan? HJÄLP
Hejsan!
Min son på 5 år är helt galen i Hammarby och i alla "HuliganKläder"
Han vill bara ha märkeskläder som huliganer använder mest, tex Burberry,Henry Lloyd, Stone Island, Lacoste,Pringle, Fred Perry och många fler som han själv lärt sig.
Han vägrar klä sig i kläder utan något huliganmärke.
Jag och min man älskar själva Hammarby, men vi har aldrig berättat riktigt vad det innebär att vara huligan för vi tycker att han är för liten.
Men nu för någon vecka sedan fick jag höra av hans dagisfröken att han blivit väldigt våldsam av sig mot andra på dagis och säger väldigt grova ord.
Tydligen sjungit massor av Hammarbylåtar och skrikigt "KOM DÅ" till flera andra barn och låtit arg på rösten, till och med knuffat småbarnen.
Han har två väldigt nära kompisar på dagis, som är Hammarbyare också och att de är ett litet gäng som bråkar gärna mot de andra barnen.
Han har flera gånger också frågat här hemma när han ska få börja dricka öl och om han får smaka på sin pappas öl, vilket vi sagt nej till och visat att vi blivit sura när han tagit upp det.
Detta börjar bli överdrivet nu, trött på att se hur hans attityd blir och hur han behandlar andra personer.
Vad ska man göra för att få bort han ifrån besattheten? Är det en besatthet?
Vad kallar man detta?
Hur ska vi få han att sluta med det han gör?
Ge råd och tips!