• zizzie87

Kan en Aurora BM ge snitt?

Imorgon ska ajg till en aurora bm för att prata om min förslossning samt tidigare upplevelse i min barndom som var mindre trevlig. Kan de redan hos Aurora ge klartecken för ett snitt?
    Har träffat en läkare i september som jag ska på träff med igen nästa vecka, men har inte så mycket fötroende kvar för läkaren och vill helst slippa gå dit..

Gör snitten på förlossningen? Jag ska träffa aurora på förlossningen men vill inte gå dit! Är livrädd för hela förlossningsavd. och kommer inte under några omständigheter acceptera att bli tvingad till att föda vaginalt..

• Svar på tråden Kan en Aurora BM ge snitt?
  • JAG är BÄST

Det är int BM som betsämmer snittet utan läakren. Men du har din fulla rätt att byta läakre.

STÅ PÅ DIG vad som än händer. För vad jag vet(hört av många) som vart på dessa samtal har blivit övlade eller mer eller mindre tvingade att föda vaginalt.

GE DIG INTE!!!!!

• zizzie87

ja min vanliga BM sa till mig att jag verkigen måste stå på mig! Sambon ska med nästa vecka och jag har sagt till honom att kan inte jag uttrycka mig tillräckligt tydligt för henne så får han slå näven i bordet! och går inte det så ska jag byta läkare...

Blir så arg när man är livrädd och de ska övertala en!

• Tinzi

Ja stå verkligen på dig, Jag och sambon kom till läkaren med attityden att inte ge oss, åkte därifrån totalt överkörda och ignorerade av Läkaren.

• anchel

Jag tycker att det är jätteviktigt att man har pappan med sig vid såna samtal om man har den möjligheten. Det är oerhört skönt att ha den stöttningen när man börjar bli överkörd av läkaren eller BM för det lär hända. De brukar försöka ganska hårt att övertala en. De kallar det iofs för "övertyga"...

Svar på tråden Kan en Aurora BM ge snitt?