Monky
Okey då kan jag säga direkt som min sambo har sagt angående de nyare v 70... aldrig, köp inte den.. volvo har problem med sina v70 som är ifrån 00 och uppåt, alltså dom med den nya karossen.. skitdyra reservdelar, elfel mmm
Va hade oturen då vi åkte ner från vår semester i Luleå i somras att kamremmen pajjade, bilen kunde ha gått flera 1000 mil till men kamremmen gick ändå.. och där vart vi stående 50 mil hemmifrån! Sån tur va hamna vi på en mack och mackägarna där köpte volvon av oss. Inte med vilja men han tyckte synd om oss och hem kom vi i en skruttig saab, men vi kom hem.. Sen ringde vi den nya volvo v 70i ägaren och han skrek i telefon, ALDRIG MER VOLVO, den skinnar mig.. hade hade gått stor förlust, de va inte bara kamremen som gått sönder utan massa annat med, reservdelar för 30 000, minst sa han.. ryser idag att de vart så, tycker synd om honom, vi gjorde ju en bra affär, nu står bilen vid hans mack med stora lappar på fönstrena, han tror sig ska få 79 000 för bilen, vi gav 58 000..