Julklapp för 200 kr som ska passa alla???
Hjälp..någon som har ett bra o kul förslag?????....
Hjälp..någon som har ett bra o kul förslag?????....
korg med olika sorters godis/choklad
kul o kul... men en ram med plats för massa bilder tex.
annars finns det ju skämt affärer :)
Hur då alla?
Spikmmatta!!!
spel eller pussel?
Ahh.. julklappsspelet?
En deckare, lottpaket, kokbok
jag har samma problem, ska hitta två julklappar som ska passa alla. Ett år fick jag själv en fruktkorg med en massa tropiska frukter, förra året fick jag en korg med kex, ostar och vin. Rätt kul att få, men i år vill jag inte ha nått ätbart!
Funderar själv på att köpa ett duschmunsycke som lyser i olka färger beroende på hur varmt man ducshar. En kul plojgrej, men vet inte om någon vill ha det egentligen...
Bror min köpte en radiostyrde helikopter förra året, den fick min mamma, men i sista rundan bytte min bror till sig den. Annars har det förekommit lotter (tråkit enligt mig) biocheckar (också tråkigt enligt mig) böcker. Ett år hade någon köpt två ljus med veke och lampolja som man sätter på väggen. De bytte ägare många gånger, det var många som ville ha dem!
Fler förslag önskas!
Tack tack...vilka bra förslag....!!!!
Fler?
Pocketbok. Dushkräm från body shop. Ett vackert ljus med fat under och nåt runtom.
prenummeration på en tidning man väljer själv ge förslag på typ vetenskapens värld, hus och hem eller allt om mat eller vad som nu passar och sen får den som väljer presenten välja och du betalar. kolla in tidningskungen.se eller nått innan så du kan skriva hur många nummer den får av varje för det kan ju skilja.
brandsläckare
kokbok typ leila eller morberg
termos
plättlägg
familjespel
pepparkvarn
Bio för två?
hur går detta julklappsspel till? låter väldigt roligt =)
bio var bra förslag, jag hatar att få prydnader som man absolut inte gillar, men liten delikatesskorg, bio, prestentkort på upplevelse (bad, boda borg eller likande är roligt tycker jag)
lycka till
En fin salami
gå in på www.designtorget.se
många roliga fina saker