• Ida80

Har du "jul-sex" på julaftonsnatten?

Jag är lite nyfiken på hur vida man har sex speciellt för att det är julafton.. Skriv gärna en tilläggskommentar om ni anser att jag missat något bra svarsalternativ, eller om ni har andra inändninga synpunkter och åsikter.
    GOD JUL!

*För varje minut du är arg, förlorar du 60 sek utav glädje*
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Har du "jul-sex" på julaftonsnatten?
  • Lussekatten87

Kanske om jag känner för det,men den natten är inte mer speciell än någon annan natt!

(¯`°?.¸ ♥ Gabriel 080109 & Maria 090729 ♥ ¸.?°´¯)
  • Ida80

Skriv gärna om ni är kille eller tjej, vore kul å veta skillnaden!

• SeTa

Såklart! Det är ju den natten Tomtekuken kommer på besök!

• Ida80

Ha ha ha, det ska jag komma ihåg att kalla den för! *fniss*

• redneck girl

ibland kommer "tomtekuken" och ibland inte.....;)

• Isnogood

Röstade på: Ja julaftonsnatten, juldagsnatten å alla andra nätter.

Men sen beror det ju helt o hållet på om tillfälle ges....o om han o jag är på samma ställe förstås....distanssex e inte riktigt min grej.....

• 010306

Nej inget planerat eller som vi brukar iaf :P Brukar snarare va astrött efter allt fixande & matlagande den dagen

• Cecese

Beror väl på om vi vill och orkar eller inte, precis som alla andra nätter. Jag förstår inte varför just julafton skulle vara speciell.

• Ida80

Kul att se att alla tänker så olika. Själv Tänker jag alltid på att ta på mig lite sexigare (oftast röda) underkläder, ifall ifall. För det vore ju extra gulligt å romantiskt Men det är jag det!

• Anna Paulita

Det händer typ aldrig, antingen då vi sover borta och har vår dotter i samma säng/rum eller så har vi gäster hos oss och har således också vår dotter i våran säng/rum.

Men just när det gäller sex känns väl julafton inte mer som en "sexuell dag" än någon annan....

Svar på tråden Har du "jul-sex" på julaftonsnatten?