• snallis

Filmtips gärna filmer med djur i snyftfilmer eller romantiska komedier :-)

En av mina favorit filmer är " Den otroliga vandringen" men den verkar inte gå att få tag i längre. Men vill gärna ha filmtips om filmer som påminner om den eller andra djurfilmer annars vill jag gärna ha tips på snyftfilmer eller romansiska komedier.

• Svar på tråden Filmtips gärna filmer med djur i snyftfilmer eller romantiska komedier :-)
  • Guilliotine

Håller med om Eight Below, men var beredd på att gråta. =) Sen den värsta gråtfilmen genom tiderna är nog Marley and Me. Herregud, satt och hulkade. Min sambo, som aldrig nånsin gråtit för en film tidigare, satt och tjöt minst lika illa. Nu får jag tårar i ögonen bara jag tänker på den.. =)

• Stårschan

'Varghunden' (White Fang, om du ska in på Imdb), med en ung Ethan Hawke. Mycket snyftigt.

Fä dör, fränder dör; du ska själv också dö; ett vet jag som aldrig dör; dom över död man.
  • snallis

tack sandraD hade ingen anning om att den gick att köpa där

jag tar gärnaemot fler tips på filmer

• SandraD
    snallis skrev 2009-12-03 12:10:40 följande:
    tack sandraD hade ingen anning om att den gick att köpa där jag tar gärnaemot fler tips på filmer
    Så lite så =)
  • mamlan

Romantisk komedi med lite djur i: "sanningen om katter och hundar".

• Silvera

Jag gillade The Back up plan med Jennifer Lopez. Hon skaffar barn med insemintion, och träffar därefter killen i sitt liv. Oj  vad jag grät till den filmen, men det kan ju vara min graviditetshormoner också... 

Vet typ 1000 fler "må-bra-filmer" men kommer inte på något namn just nu... 

• rosen76

Fluke, en hundfilm, är en riktig snyftare. Vet inte riktigt var den går att få tag på, men kanske cdon eller discshop kan ha den.

Svar på tråden Filmtips gärna filmer med djur i snyftfilmer eller romantiska komedier :-)