• Anonym (Lite tokig)

Överrraskande samlag ?

I de flesta fall när man ska ha sex är man ju medveten och förberedd på vad som är på gång att hända.
    Men har du någon gång blivit överraskad av att känna att pojkvännens snopp knackar på och är på väg in i musen utan att du väntade det ?
    Virrig och konstig fråga kanske, men jag tänkte typ nån som blivit överraskad av pojkvännen när man är naken i badrummet eller i sängen och inte väntade att snoppen skulle hälsa på ?

• Svar på tråden Överrraskande samlag ?
  • Anonym

Nja ofta brukar det ju vara någon form av förspel innan, det kan bli så tort och tråkigt annast

• Anonym

Spontansex brukar vara väldans mysigt även om man kanske själv inte alltid hinner med så är det trevligt att ens partner har det trevligt. Här händer det även att musen hälsar på en väldans omedveten äkta hälft och det uppskattas alltid.

• Anonym

Ja men absolut :D Det är väldigt upphetsande. Har även väckt honom med avsugning.. Nog lika överraskande det.

• Anonym (lilla frugan)

Ja, mannen väcker mig titt som tätt om nätterna. Kanske inte kommit så långt med att snoppen är på väg in, men på god väg! Ganska mysigt faktiskt!

• Anonym (Lite tokig)

Puffar lite för fler svar

• Anonym ()

Har hänt på natten och jag blir skitförbannad, känner nästan våldtagen

• Anonym (kul grej)

jo det har ju hänt några gånger. Men en gång hade jag varit på annan ort och hälsade på några killkompisar, vi va ute och drack och sov över tre st hos en av dom.. låg med ryggen mot en kille och somnade.. vaknade av att killen bakifrån va på väg in, jag hann knappt reagera, men jag hade ju velat ha sex med han tidigare, så jag flyttade lite på stringen bara och han körde på.. nästa morgon när han och jag va ensamma så frågade jag vad som hände.. Nu till det roliga :) han kom inte ihåg vad han gjort, han sov så gott så jag har aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv

• Anonym (Lite tokig)

Anonym () skrev 2009-12-04 22:57:07 följande:

Har hänt på natten och jag blir skitförbannad, känner nästan våldtagen
    Vad hände, låg du och sov eller ?
  • Anonym (Lite tokig)

Anonym (kul grej) skrev 2009-12-04 23:00:53 följande:

jo det har ju hänt några gånger. Men en gång hade jag varit på annan ort och hälsade på några killkompisar, vi va ute och drack och sov över tre st hos en av dom.. låg med ryggen mot en kille och somnade.. vaknade av att killen bakifrån va på väg in, jag hann knappt reagera, men jag hade ju velat ha sex med han tidigare, så jag flyttade lite på stringen bara och han körde på.. nästa morgon när han och jag va ensamma så frågade jag vad som hände.. Nu till det roliga :) han kom inte ihåg vad han gjort, han sov så gott så jag har aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv
    Några gånger ? Berätta mer om du känner för det...
  • FrökenCarlsson

Spontansex på morgonkvisten är ju det mysigaste..Precis när man är sådär nyvaken/halvt sovande o så slinker snoppen in.. Guttans ju.. :)

Svar på tråden Överrraskande samlag ?