• Marioh­n
    Äldre 4 Dec 08:52
    1336 visningar
    18 svar
    18
    1336

    Vad är det absolut dummaste du har gjort??

    Som rubriken lyder. Alla har vi gjort riktigt pinsamt korkade saker någon gång. Vad är det dummaste du har gjort?

  • Svar på tråden Vad är det absolut dummaste du har gjort??
  • Äldre 4 Dec 09:00
    #1

    åkte fast för snatteri när jag var 14. Det var extremt dumt och pinsamt. Var INTE ensam utan vi var ett gäng tjejer som puffat varandra om man säger så. Har och kommer ALDRIG göra det igen =).

  • Marioh­n
    Äldre 4 Dec 09:03
    #2
    viseversa skrev 2009-12-04 09:00:07 följande:
    åkte fast för snatteri när jag var 14. Det var extremt dumt och pinsamt. Var INTE ensam utan vi var ett gäng tjejer som puffat varandra om man säger så. Har och kommer ALDRIG göra det igen =).
    Jag är så glad att jag var en fegis när jag var 14. Minns när mina "vänner" började hålla påp sådär. Jag vågade aldrig vara med och en dag åkte de fast allihop :_D
  • Äldre 4 Dec 09:09
    #3
    Mariohn skrev 2009-12-04 09:03:16 följande:
    Jag är så glad att jag var en fegis när jag var 14. Minns när mina "vänner" började hålla påp sådär. Jag vågade aldrig vara med och en dag åkte de fast allihop :_D
    Ja det är bra att vara en fegis ibland. Guud vad pinsamt det var. Kommer fortfarande ihåg det. och mina föräldrar som blev såå besvikna på mig =(.
  • Marioh­n
    Äldre 4 Dec 09:10
    #4

    Jag skäms än idag när jag tänker på att jag stolt skrev mitt telefonnummer på nyckelringen så att folk skulle kunna ringa om jag tappade bort dem.

  • Äldre 4 Dec 09:21
    #5
    Mariohn skrev 2009-12-04 09:10:24 följande:
    Jag skäms än idag när jag tänker på att jag stolt skrev mitt telefonnummer på nyckelringen så att folk skulle kunna ringa om jag tappade bort dem.
    ha,ha inbrottstjuvens bästa vän. Jag gjorde något liknande jag. När jag var ca 12 hadde mamma lagt sina nycklar någon stans hemma men hittade dom inte.

    Hon hadde brottom till jobbet och var tvunget att springa iväg utan nycklar. Jag var kvar hemma. Skulle gå till skolan.

    Mamma sa att jag kunde hänga nyckeln på "hemliga" kroken så hon kunde komma in när hon kom hem från jobbet då jag skulle till en kompis efter skolan.

    När hon kom hem hadde jag skrivit en stor lapp och satt på dörren där det stod.
    "HEJ MAMMA NYCKELN HÄNGER PÅ KROKEN SOM VI SA. SES SNART PUSS PUSS"

    Inte speciellt interligent av mig =). Skäms lite än faktiskt! Ha,ha!
  • Marioh­n
    Äldre 4 Dec 09:23
    #6
    viseversa skrev 2009-12-04 09:21:07 följande:
    ha,ha inbrottstjuvens bästa vän. Jag gjorde något liknande jag. När jag var ca 12 hadde mamma lagt sina nycklar någon stans hemma men hittade dom inte. Hon hadde brottom till jobbet och var tvunget att springa iväg utan nycklar. Jag var kvar hemma. Skulle gå till skolan. Mamma sa att jag kunde hänga nyckeln på "hemliga" kroken så hon kunde komma in när hon kom hem från jobbet då jag skulle till en kompis efter skolan. När hon kom hem hadde jag skrivit en stor lapp och satt på dörren där det stod. "HEJ MAMMA NYCKELN HÄNGER PÅ KROKEN SOM VI SA. SES SNART PUSS PUSS" Inte speciellt interligent av mig =). Skäms lite än faktiskt! Ha,ha!
    Hahahaha jag har gjort exakt samma sak när jag var liten!! Lade en lapp på trappan "Hej mamma nyckeln hänger i soprummet". Hur jävla slug är man då? :´)
  • Äldre 4 Dec 09:24
    #7
    Mariohn skrev 2009-12-04 09:23:07 följande:
    Hahahaha jag har gjort exakt samma sak när jag var liten!! Lade en lapp på trappan "Hej mamma nyckeln hänger i soprummet". Hur jävla slug är man då? :´)
    Ha,ha kan säga attdb et faktiskt är ganska skönt att veta att man inte är ensam.
  • Marioh­n
    Äldre 4 Dec 09:31
    #8
    viseversa skrev 2009-12-04 09:24:42 följande:
    Ha,ha kan säga attdb et faktiskt är ganska skönt att veta att man inte är ensam.
    Fast jag måste erkänna att du och jag verkar vara ganska ensamma i dumdjungeln
  • Äldre 4 Dec 09:35
    #9
    Mariohn skrev 2009-12-04 09:31:01 följande:
    Fast jag måste erkänna att du och jag verkar vara ganska ensamma i dumdjungeln
    ja fast vi är iallafall två dummisarbland alla smarta som aldrig gör misstag =).
  • Äldre 10 Dec 23:09
    #10

    idag skickade jag iväg en jobbansökan via post och skrev varken nummer eller adress :P

  • Agripp­ina
    Äldre 14 Dec 11:36
    #11

    när jag var i leicester för 20 år sedan skulle jag gå hem från sainsburys när en bil stannade och frågade om jag ville ha lift. jag svarade ja, och berättade att jag hade gått vilse och bad föraren köra mig så nära adressen jag skulle till som möjligt.

    då frågade han vad det var som gjorde att jag var så övertygad om att han var en snäll person att jag inte bara hoppade in i bilen utan berättade att jag inte visste var jag var heller. då kände jag mig rätt dum. jag hade inte ens tänkt på att han skulle kunna vilja mig illa

  • Äldre 18 Jan 23:55
    #12
    Mariohn skrev 2009-12-04 09:23:07 följande:

    Hahahaha jag har gjort exakt samma sak när jag var liten!! Lade en lapp på trappan "Hej mamma nyckeln hänger i soprummet". Hur jävla slug är man då? :´)


    Ååh ganska gulligt tycker jag
  • Äldre 19 Jan 03:03
    #13

    En sak som jag fortfarande skäms för och tänker på ibland är när jag som 18-åring och nybliven körkortsägare lånar pappas bil för att få köra runt lite.. Åker in på en smal väg där det står några hus och ett par bilar efter vägkanten. Jag bestämmer mig för att backa upp framför en av bilarna så jag kan vända och köra ut igen. Självklart backar jag för snabbt så jag smäller in i den andres backspegel och krossar backspegeln på pappas bil........ Fyfan, adrenalinet gjorde så jag bara stampade på gasen och körde raka vägen hem. Skakade som ett asplöv! Dagen efteråt åkte jag runt till 3 olika bilhandlare/verkstäder i panik för att kolla om de hade någon spegel som passade, men inte fan fattade jag väl hur jag skulle byta den! Gav upp och åkte hem till föräldrarna för att lämna tillbaka bilen.. Skyllde på att jag stått i parkeringsgaraget i stan och att en bil bredvid hade backat in i PAPPAS bil istället för tvärt om och iiiiingen lapp lämnade personen heller! Mamma har tagit upp det där flera gånger, såhär 11 år efteråt och pratat om den där idioten som inte vågade lämna någon lapp.. En hemlighet jag tar med mig i graven! Haha!

    /Med vänlig hälsning, den riktiga idioten..

  • Äldre 21 Jan 15:58
    #14

    När jag var 16 år hade vi hemmafest när mina föräldrar var borta. Då var jag jävligt dum som lånade ut mina föräldrars bil till en full jämnårig och satte mig själv i passagerarsätet för att åka och hälsa på bruden han var kär i. Som tur är blev vi inte upptäckta och inget hände, men fy fan vilken idiotisk grej att göra alltså. Livsfarligt.

  • Äldre 21 Jan 16:05
    #15

    Har även druckit mig redlös och vandrat ensam hemåt i länder som inte alls är lika snälla som Sverige, följt med okända män hem skitpackad osv.

    En gång ringde en snubbe mig dagen efter som jag inte ens kom ihåg. Han frågade om jag kommit hem ordentligt efter att han skickat hem mig med taxin vi egentligen tagit hem till honom. Han sa att det inte kändes rätt eftersom jag tydligen varit så borta. Tur han var snäll, men jag blev rädd för mig själv efter det.

    Som tur är har aldrig något otäckt hänt och jag är glad att den perioden i livet är slut....

  • Äldre 28 Jan 05:43
    #16

    Jag har

  • Äldre 28 Jan 05:45
    #17
    Lille Snopp skrev 2019-01-28 05:43:59 följande:

    Jag har


    ***********Test test*****************
  • Äldre 28 Jan 05:47
    #18
    Lille Snopp skrev 2019-01-28 05:43:59 följande:

    Jag har


    Jag har inte gjort något fruktansvärt dumt
Svar på tråden Vad är det absolut dummaste du har gjort??