• Freddan

Vågar du knulla offentligt?

Sverige benämns oftast lite raljerande som ett ohämmat land när det gäller sex. Att vi knullar här och när, i tid och i otid samt med vem som helst. Men är det verkligen så? Knullas det friskt i den offentliga miljön? Brukar du och din partner ta en snabbis på IKEA-lagret? Har du koll på de lite mer promiskuösa nakenbadstränderna? Händer det att du går på ICA i bara en kappa och inget under? Hur många skitiga knull på krogtoaletten har du erfarenhet av? Onanerar du på balkongen eller gräsmattan hemma?

Eller ska sex utövas i sovrummet under täcket med släckta lampor?

Låt höra!

• Svar på tråden Vågar du knulla offentligt?
  • Hoggepogge

Närsomhelt...Varsomhelst!!

• Freddan
    Hoggepogge skrev 2009-12-04 10:59:23 följande:
    Närsomhelt...Varsomhelst!!
    Med vadsomhelst också?
  • Salmiak73

Ja, har väl blivit en och annan parkbänk då jag på sommaren haft klänning på mig och inga trosor. Perfekt att sitta i makens knä då
    Någon avsugning i omklädningsrummet i klädaffären, sex på krogtoan osv...

• KalleKn

Vi lever inte kvar på 60 och 70talen. Tjejerna brände bhåar och var topless på stranden... Men det är svunna tider som aldrig kommer tillbaks.

• Stårschan

Nope. Insynsskyddat ska det vara. Jag har varit med om att bli påkommen utomhus ett par gånger då vi trodde att vi verkligen var ensamma i världen, mitt ute i ingenstans, och det var enbart obehagligt och pinsamt. Jag vill inte heller själv snubbla över folk som har sex. Ska jag titta på andras sex vill jag själv bestämma när och hur, och jag utgår från att andra fungerar likadant - och alltså vill slippa se när jag har sex.

Fä dör, fränder dör; du ska själv också dö; ett vet jag som aldrig dör; dom över död man.
  • Freddan
    Salmiak73 skrev 2009-12-04 11:03:09 följande:
    Ja, har väl blivit en och annan parkbänk då jag på sommaren haft klänning på mig och inga trosor. Perfekt att sitta i makens knä då Någon avsugning i omklädningsrummet i klädaffären, sex på krogtoan osv...
    Låter som en erfaren dam,
  • Freddan
    KalleKn skrev 2009-12-04 11:03:19 följande:
    Vi lever inte kvar på 60 och 70talen. Tjejerna brände bhåar och var topless på stranden... Men det är svunna tider som aldrig kommer tillbaks.
    jag måste erkänna att jag inte riktigt förstår din poäng.
  • Anonym (snutte)

Nä, skulle aldrig falla mig in. Skulle inte kunna njuta helt enkelt.

• Anonym

Mina offentliga platser: mitt ute på en åker en sommarnatt, krogtoan, nattklubbssoffan, i en lekstuga, längst bak i bussen m.m

• KalleKn
    Freddan skrev 2009-12-04 11:05:21 följande:
    jag måste erkänna att jag inte riktigt förstår din poäng.
    Den svenska synden som du syftar på försvann för länge sen.
Svar på tråden Vågar du knulla offentligt?