• leeena

var köpa dahlin skjortor ??

Min sambo vill gärna ha en Dahlin skjorta i julklapp, för jag vet inte vilket år i rad,men jag hittar dem ju ingenstans!!! Var kan man köpa Dahlin skjortor ? Någon som vet?
    Vi bor utanför stockholm....Har sökt på nätet men inte hittat något där heller...

• Svar på tråden var köpa dahlin skjortor ??
  • krut34

På herrekiperingar på söder och i city har min kille handlat. Fast jag undrar om han inte köpte något annat märke nu senast. Kan de ha slutat tillverkas, eller var det så att han inte tyckte att det fanns några snygga? Jag minns faktiskt inte. Lycka till med jakten!

• leeena
    krut34 skrev 2009-12-04 17:07:35 följande:
    På herrekiperingar på söder och i city har min kille handlat. Fast jag undrar om han inte köpte något annat märke nu senast. Kan de ha slutat tillverkas, eller var det så att han inte tyckte att det fanns några snygga? Jag minns faktiskt inte. Lycka till med jakten!
    och jag som avskyr att gå in i såna "små specialbutiker"...det slutar alltid med att jag köper nåt dyrt som jag inte ens vill ha....
  • krut34

Har du kollat på nätet? Det finns kanske butiker som säljer online. Annars kan du kanske åtminstone få veta vilka som är återförsäljare , så att du inte måste gå in i massor av små exklusiva butiker, utan kan nöja dig med att göra av med pengar i en enda.

Svar på tråden var köpa dahlin skjortor ??