• Cookie10

Smärtor i hela kroppen? V.19

Jag har ibland när jag stått eller suttit ner för länge fått lite ont i svanken och ned över skinkan och ner i benet..
    Nu den senaste veckan så har jag så ont typ i hela kroppen när jag vaknar på morgnarna.. Ont i ryggen, magen och benen. Det gör ont när jag vänder mig i sängen, då strålar det i hela magen och ryggen. Detta blir bättre när jag gått upp och när jag har kissat.

På rygg är det inte alls bekvämt att ligga, känns som om hela jag ska spricka då!
    Imorse vaknade jag med världens värk i hela högerbenet..

Någon som känner igen detta? Det gör liksom ont i hela magen på morgnarna och inte bara på vissa punkter.. känns inte bra! :/

• Svar på tråden Smärtor i hela kroppen? V.19
  • caos

Hej!

jag har haft ont i "strålar" från höftbenen ner mot blygdbenen...tror att det kan vara "växtvärk". Men nu på morgonen hade jag liknande men kraftigare smärtor + ont mot rygg, njurar till....det har lättat lite nu men det kändes lite oroligt ett tag...hoppas att det inte kommer tillbaka...om du får reda på ngt mer om din smärta så skriv gärna det ...det verkar likna min lite...

• vargaa

Jag har haft ont i högerbenet. 1-2 dagar höll det i sig. Stålade, kändes nästan som sendrag ibland. Från höften hela vägen ner i foten. Var nästan som ledvärk så jag försökte massera och sträcka på mig för att bli av med det men det hjälpte inte.

Men jag har ganska ofta träningsvärk (mer än innan jag blev gravid dock) i benen och korsettmuskulaturen (dvs mage/rygg) pga att jag rider och tränar. Så kanske är det svårt för mig att sära på den värken du upplever och träningsvärk?

• Cookie10

Alltså denhär värken känns inte riktigt som träningsvärk.. på morgonen gör det ont i mage och rygg när jag tar djupa andetag på nåt konstigt sätt.. det gör ont när jag lyfter benen i sängen eller ska byta position.
    Ska till min bm imorgon bitti och ta lite prover och fråga henne om hon tycker att det verkar normalt..

Återkommer :)

Svar på tråden Smärtor i hela kroppen? V.19