• Wednesday85

Pointshop.se

Någon som använder pointshop? Lite nyfiken på att börja tjäna lite poäng, men undrar samtidigt om det verkligen är helt gratis? Finns det något negativt med pointshop?

• Svar på tråden Pointshop.se
  • Mrs Winter
    Där läste jag galet.Men vadå det bjduer jag på.Det är ett bra bildredigeringsprogram iaf.Lycka till(fniss)

• Clocksworth

Hej!
    Jag är medlem på pointshop. De har gratis alternativ som att prenumerera på nyhetsbrev, besöka länkar m.m.
    De har också några gratis facebook-kampanjer om du är medlem på facebook.
    De finns också gratis tävlingar och undersökningar. Undersökningar och tävlingar kan ge en del poäng om du är villig att genomföra dem. (Endel kan kosta pengar.)
    Men du får flest poäng från erbjudanden. Som t.ex. Köp 2 tidningar för ***kr och få ***poäng.

Om du förväntar dig att kunna köpa riktiga saker från deras shop så kommer det ta en lång tid om du bara gör gratisgrejer.

Några andra grejer de har:
    En bloggtjänst där du får poäng när du skriver ett inlägg.
    Procentshopping. Bl.a. från cdon.com, adlibris.se och nelly.com
    Skraplotter. Köp en för pointshop poäng.

Slutpoängen är att det inte skadar att bli medlem!

• Micke78

Har varit medlem på pointshop ett par månader. Gillar konceptet men tycker det tar alldeles för långtid innan man får ihop till något vettigare än ett par tuggummi paket. Började köra på www.grabid.com istället. Deras koncept, som är en blandning mellan pointshop och öresauktioner, vilket tilltalar mig mycket mer. Skillnaden är att man faktiskt kan vinna riktigt fin saker, så som tv, Ipad, etc och allt är helt gratis, vilket passar mig perfekt!

Svar på tråden Pointshop.se