pampers babybox
Hur gör man för att få hämta ut den? gäller den bara vid 1.a barnet? på affären där vi ska hämta ut säger dem att jag måste skriva ut ett papper från pampers hemsida, men jag hittar inget sådant...
Hur gör man för att få hämta ut den? gäller den bara vid 1.a barnet? på affären där vi ska hämta ut säger dem att jag måste skriva ut ett papper från pampers hemsida, men jag hittar inget sådant...
ursäkta mig.. hittade nu :)
Här: bmd.emmhost.com/sites/BABYBASICS/messagent-SE.asp&PARTNER=PAMPERS
Hejsan !
jag hemtade en sånn box från ett baybyproffs affär en pampers box, om du går in på babyproffsens hemsida www.babyproffsen.se/
sedan går du ner och där ser du en bild på boxen klicka där och registrera dig, du måste sedan skriva ut den sidan och lämna in det till en babyprofss butik och då får du hemta ut ditt paket.
Vad jag vet så får man bara en box för hushåll.jag väntar tvillingar men jag fick inte 2 boxar =)
men sen vet jag inte om man får boxen för andra barnet..
Om du inte har skrivare är det bäst att du registrerar dig och skrive ut det i en biblotek eller sprar det sidan som kommer upp på en disket och skriver ut senare..
boxen innehåller en jätte fin blöjhink som annars kostar 500 kr i affär om man skulle köpa det..!!
Jag hoppas att jag har kunnat hjälpa till =))
Lycka Till..!
Susu
Jag har hämtat en box och jag väntar andra barnet.. har för mig att man får ange det men är inte säker!
Jag har inte tillgång till nån skrivare men i affären kan dom gå in på det telefonnummer du har angett när du registrerar dig och se direkt om du är reggad och ge dig en box.
Personligen tyckte jag att det var en lite fattig babybox förutom bajshinken som var toppen. Annars mest massa papper och reklam!
Men men.. gratis är gott! :)
Sen är jag lite irriterad över att dom har samarbete med en massa andra företag så det börjar ringa olika försäkringsbolag och tjata! Trist!