Läste just att Tom Cruise och Katie Holmes väntar barn.
Läste på Yahoos sida, att dom väntar barn. Och att Tom Cruise talesman bekräftar det. Var inte han mer eller mindre steril?
Läste på Yahoos sida, att dom väntar barn. Och att Tom Cruise talesman bekräftar det. Var inte han mer eller mindre steril?
Vad kul för dem!
Undrar vad Nicole Kidman känner.. Hon var ju typ gravid när de separerade elelr ngt men fick missfall.. sas det ju.. Men de verkar ha en bra relation idag.
Så, kul för dem! Tycler mkt bättre om Katie Holmes än Cruiz
Ja, fy för att vara i Nicole Kidmans kläder!
Men var det inte snack om att han lät kolla sina fruar att dom var fertila?
Och så bidde det inget ändå?
hum, ingen aning.. De är ju lite skumma så varför inte. Bara den dära religionen han sysslar med..
Jag horde ocksa det dar... lite laskigt tycker jag. hon brot med sin fd for inte sa lange sen (max ett ar sen), och att ga fran det till detta. Tompan ar lite val mysko tycker jag. Och jag tycker Nicole ska skatta sig lycklig att hon kommit fran honom. Men det kanns sakert konstigt for henne. Men hon har ju faktiskt tva barn...
ja, det är sant hon har ju två barn! Fast de måste ju försökt länge..
Vackrastarflow
VAD är det för konstigt med att bli gravid 1 år efter att man avslutat sitt förra förhållande?
Vi planerade barn och förlovning ca 1 år efter det tog slut med min fd.
Ja, det är klart att "dom" har två gemensamma barn. Menade ju bara att hon inte födde något barn.
Hihi, om det står i Aftonbladet så kan man utgå från att det inte är sant!
listo
Mycket möjligt. Jag bara länkade sidan. Just den tidningen har sjunkt nåt såpass i mina ögon!