• Pluttemor

Mitt under ruvningen försvinner alla symptom?

Hej alla gravida!

Jag ruvar för fjärde gången i mitt liv! Jag är på RD 8, igår och förrgår hade jag massa symtom, ömma bröst.. molvärk till o från. Men idag känner jag ingenting!
    Börjar tappa hoppet..

Ni som är gravida... hur var er ruvningstid innan ni plussade? Kommer symptomen tillbaka?

Behöver hopp!!

Lär som om du skulle leva för alltid, Lev som om du skulle dö imorgon...
  • Svar på tråden Mitt under ruvningen försvinner alla symptom?
  • Pluttemor

puff

• Pluttemor

Ingen?

• Pluttemor

ingen??{#lang_emotions_cry}

• Pluttemor

ingen alls

• nevadita

...älskade gumman...

....när vi äntligen plussade på vårt tredje ivf försvann alla mina symptom runt RD 8 och jag fick blödning RD 9 - helt säker på att det var mens och att det var över.
    Vet att jag tyckte jag fick mensvärk då också. Vet nu efteråt att det var växtvärk och det kändes ju faktiskt lite annorlunda...

Men mitt plus kom på RD 10. Helt snopen var jag. Men överlycklig.

Allt trixande med våra kroppar under behandlingarna kan ju göra att det blir olika från gång till gång misstänker jag.
    Så här var det för mig.

Och jag önskar av hela mitt hjärta att det är likadant för dig {#lang_emotions_heart}

..?:*¨¨*:?..♥..Krumelura..♥..?:*¨¨*:?..
  • Ms Kanga

Jag testade plus idag på mitt 6 IVF försök och jag har inte haft några särskilda symtom - inga ömma boobs eller illamående. Lite molvärk till och från typ det nyper till en gång om dan den sista veckan men inte mer. Jag trodde faktiskt jag skulle testa minus men så fel man kan ha

Med alla mediciner som man tar vid IVF är det svårt att veta vad som är effekten av dem eller om det är graviditets-symtom. Jag har haft lite molvärk vid varje ruvning pga progesteronet men bara varit gravid vid 3 gånger ( nu, ett tidigt missfall och så när vi fick Lilleman).

Lycka till & kasta inte in handduken än bara för att du inte känner nåt ännu  - Ditt plus kommer{#lang_emotions_sunny}

• Angelique

Det här är min första ruvning, men jag upptäcker precis samma sak, så vi sitter iaf i samma båt. Håller tummarna för oss!! Försöker verkligen att itne spekulera i vad det betyder.

Tack för hoppet Nevadita och Kanga.

• Pluttemor

Tack för era svar nevadita och kanga! Jag försöker att inte ge upp hoppet.. Men det är dom där jädrans brösten som oroar mig.. alltid när dom slutat ömma så kommer mensen, missfall, eller testar minus på IVF...

Angeliqe: Håller tummarna för båda oss..

• nevadita
    Pluttemor skrev 2009-12-06 23:31:15 följande:
    Tack för era svar nevadita och kanga! Jag försöker att inte ge upp hoppet.. Men det är dom där jädrans brösten som oroar mig.. alltid när dom slutat ömma så kommer mensen, missfall, eller testar minus på IVF... Angeliqe: Håller tummarna för båda oss..
    Hoppas brösten börjar ömma som tusan igen nu då

Tänker på dig vännen, det vet du.... ♥

Angelique:
    varmt lycka till!!!
    ..?:*¨¨*:?..♥..Krumelura..♥..?:*¨¨*:?..
  • Pluttemor

Känns som att mensen kommer när som hellst

• Jelina068
    pluttens mamma, mina bröst slutade ömma med första tjejen och jag hade "mensvärk" trodde mensen skulle komma vilken sekund som helst - 9 månader senare fick vi en underbar prinsessa.
    Med andra flickan hade jag oxå lite symtom som mer eller mindre försvann.

håller tummarna för att det är växtvärk du har
  • Jessica1

varje graviditet känns anorlunde, ibland har man biverkningar så att det sjunger om det och ibland ingenting. ta det lungt och vänta på testdagen och du du kan vara gravid även om du fått en LITEN blödning.

~~~~~~~ Gustav 080509 ~~~~~~
  • kroppknopp

Det molade i livmoder, ömmade i brösten och jag hade ont i nedre delen av ryggen fram till ruvardag 6. Sedan dess ingenting. Förrutom lite, lite mensvärk. Har TD på fredag 18/12 men det känns redan som kört. Snyft.

• Pluttemor

Jag testade pluss i fredags jag fick lite rosa flyrningar o trodde att det var kört.. grät hejdlöst medan jag tog ett test på kvällen, men till min förvåning så vart det ett pluss Testade idag med på officiell TD och det var plus det med

• Pluttemor
    Jelina068 skrev 2009-12-14 11:23:22 följande:
    grattis :-d plutten
    Taack
  • Ms Kanga

Grattis till plusset... håller tummar och tår för att det håller hela vägen till BB  - lycka till

• Pluttemor
    Ms Ms Kanga skrev 2009-12-14 17:10:34 följande:
    Grattis till plusset... håller tummar och tår för att det håller hela vägen till BB  - lycka till
    Tackar
  • Jessica1

Grattis, så kul att jag fick rätt med en liten blödning

~~~~~~~ Gustav 080509 ~~~~~~
Svar på tråden Mitt under ruvningen försvinner alla symptom?