• rio grande

tips på leksakskök

hej jag undrar om nån har nått bra tips på ett leksakskök, tänkte köpa ett till min son i julklapp, tycker själv att de stilrena i trä är snyggast... men man har ju fått erfara att barn inte riktigt har samma sak som en själv!
    han är bara 18 månader till jul, men älskar att plyssla i köket på öppnis... nån som köpt nått kök som blivit poppis?

• Svar på tråden tips på leksakskök
  • SusanK

Jag köpte Mickis på Hikmet men..hade jag varit i dina skor hade jag köpt ett rejält i trä.
    Fast min lilla älskar sitt kök trots plywood skivorna. Och dessutom var det ganska billigt.

• goabarn77

Min dotter ska få Jabadabadoos i julklapp. Det är lite annorlunda och jättefint, blått.

• rio grande

jag tycker också att ikeas kök verkar bra, man så läste jag på annan sida i en tråd om leksakskök där alla verkade ha uppfattningen att barnen gillade plast köken typ fischer price bättre och ratade typ ikea och mickis... tänkte fiska lite om ni har samma uppfattning, vill inte köpa "fel" kök för att jag gillar det bättre... det är ju ändå min son som ska leka med det!

• Safireee

Min tvååring fick ett kök från OBH Nordica i födelsedagspresent av mormor. Hon ÄLSKAR det! Det är av plast, men ändå väldigt fint. Finns många funktioner, skåp, micro, ugn, plattor som låter och lyser, diskbänk osv. Jag hade egentligen tänkt mig en vanlig klassiker i trä, men när jag ser hur roligt hon har så uppskattar jag det mer även fast det är i plast.

www.lekmer.se/leksaker/K%F6k_och_k%F6ksredskap/OBH_Nordica,_stort_k%F6k_med_ljus_och_ljud

• Ninniisen

Vi hade ett enkelt Micki i trä till stora dottern men ett IKEA har vi nu och det är ju toppen och snyggt!
    Lite kul att det går att sätta på plattorna ( lyser rött )

° ★ Izabelle 071004 ° ★ Felicia 090704 ° ★ Gabriel 100731 ° ★ Alice 120919 ° ★
Svar på tråden tips på leksakskök