Privat äggdonation!
Nu vet jag inte hur mycket jag skrivit av mig.Det hjälper men vet ej hur jag ska gåvidare ändå.Vi har nu i 9år försökt bli gravida och jag ser inget hopp.Har försökt med det mesta men inget fungerar.Står kvar än på metformin så mensen ska komma som den ska.Men undrar varför det ej blir någon graviditet.Mina ägg är inte helt runda va tydligen ovala och enligt läkaren jag har nu är det äggdonation för mig men inte enligt läkaren i Linköping på Rmc.Där säger de att jag har för bra resultat att äggen blivit befruktade och man ej har rätt till äggdonation då.Men visst de blir befruktade men sedan går de ju ej vidare händer inget så tja.Funderar på privat äggdonation men det kostar ju asmycket och jag tänker på att man redan har lån efter alla behandlingar och jag ska ev plugga nästa år med o det blir lån där.Hur ska man kunna leva vidare det har jag ej fattat än.Är bara så jobbigt att ha detta + arbetslösheten på sig med.Som gör att man är stressad.Min läkare har börjat tro lite med att arbetslösheten sätter sig på detta med o gör det inte bättre precis.
Har ej gett upp än som jag sagt så många gånger men vet ej hur länge jag orkar längre!