pengarna tillbaka på HM utan kvitto?
Jag har fått lite kläder från H&M som jag upptäckte inte passade på min grabb... Kan jag få pengarna tillbaka tror ni, om jag lapparna är kvar, men jag inte har kvittot?
Tacksam för snabba svar
Jag har fått lite kläder från H&M som jag upptäckte inte passade på min grabb... Kan jag få pengarna tillbaka tror ni, om jag lapparna är kvar, men jag inte har kvittot?
Tacksam för snabba svar
Det kan gå men blir svårt då du inte kan bevisa att det är du som köpt kläderna utan du kan lika gärna ha snott dom
H&M är ganska sjyssta med sånt. Tror iaf att du får möjligheten att byta till nåt annat. Ring och hör med din närmaste butik.
När jag lämnade tillbaka ett par mamma byxor utan kvitto så fick jag ett tillgodokort med summan på så jag kunde handla nån annan gång.
Jag hoppas det går... Tycker inte H&M's kläder sitter bra på min son och skulle hellre köpa de kläder han behöver i en annan butik :P
Köp pyjamasar eller nåt där passformen inte är det viktigaste eller nåt till dig själv.
Haha får väl köpa strumpor till honom i värsta fall :D
har man inget kvitto så får man oftast inte kontanter utan man får ett tillgodokvitto.
Jo, det ska nog gå att göra så ts ang nya kvittot.
Om du handlat på kort och kan visa med kontoutdrag att du handlat i butiken så ska detta utdrag gälla som kvitto och du ska få pengar tillbaka.
Annars är det som flera skrivit: Inget kvitto, inga kontanter. Men bytesrätt brukar man ha, eller få ett tillgodokvitto.
Nej du får inte pengar tillbaka utan tillgodo kvitto. Gjorde precis ett byta av presenter som inte passade igår. Man får visa leg och skriva på att man lämnat tillbaka och så får man ett tillgodo kort.
Jag har inte gjort så själv och skulle inte göra det heller. Förmodligen blir det kanske så att du får tillgodokvitto även på det nya "köpet".
Jobbar själv i butik, och byter du till ny vara utan kvitto så stämplar vi det nya kvittot med "byte utan kvitto" på så sätt så får du inte ut pengar på det kvittot heller utan får då byta igen eller tillgodo tillbaka. Tror säkert att hm har ett liknande system.
Ja, kom på att så funkar det även med returer på varor köpta med presentkort, tillgodokvitt, inte pengar tillbaka ts.