• gummisnoddan

När är det ok att låta tonåringar sova över hos pojk/flickvänner?

Dilemma här hemma, har styvdöttrar,varav den ena är sååå käääär,hon är 14 o han 17, hos mamman får de sova över,men,inte hos oss, men,hur länge är det ok för oss o säga nej?

• Svar på tråden När är det ok att låta tonåringar sova över hos pojk/flickvänner?
  • Stårschan

I femtonårsåldern är det väl helt OK. Jag kan inte tänka mig att jag skulle sätta stopp för övernattningar om det inte var så att jag kände att det var något allvarligt fel på pojkvännen och att jag absolut inte ville ha honom in i vårt hus överhuvudtaget, men man får väl hoppas att tjejerna har bättre omdöme än så! {#lang_emotions_wink}

Fä dör, fränder dör; du ska själv också dö; ett vet jag som aldrig dör; dom över död man.
  • Taryn

Sex har de oavsett de sover eller inte, sova over ar mer en karleksgrej, gulligt.

15 ar kanske en bra riktlinje da man ar byxmyndig. Se till att hon ar ordentligt informerad om preventilmedel och att killen verkar ok!

Svar på tråden När är det ok att låta tonåringar sova över hos pojk/flickvänner?