• bäbistokig

Någon som beställt från fotosmycket.se

Jag sitter här och funderar på att beställa ett graverat fotosmycke från fotosmycket.se och undrar nu ifall det finns någon som handlat där och vet ifall dom är bra. Jag mejlade och ställde några frågor igår och har fortfarande inte fått svar. Vad tror ni, behöver man oroa sej?

• Svar på tråden Någon som beställt från fotosmycket.se
  • Silverkatten06

Fick ett smycke därifrån för några år sedan och det var kanonfint. Däremot visste inte jag att det inte var silver och smycket förstördes eftersom jag duschade med det...

• bäbistokig

Åh va tråkigt att det blev förstört. Jag har beställt ett nu och ska definitivt inte duscha med mitt.

• Coursell

Jag beställde ett till min man för nåt år sedan och bilden är jag inte nöjd med. Var väl häftigt när det kom hem, men det såg ju definitivt inte ut som på bilderna i deras webshop.
    Nu efter ett år (och det är knappt använt) så får man verkligen anstränga sig för att se bilden överhuvudtaget

• bäbistokig
    Coursell skrev 2009-12-09 20:27:38 följande:
    Jag beställde ett till min man för nåt år sedan och bilden är jag inte nöjd med. Var väl häftigt när det kom hem, men det såg ju definitivt inte ut som på bilderna i deras webshop.Nu efter ett år (och det är knappt använt) så får man verkligen anstränga sig för att se bilden överhuvudtaget
    Du har ingen bild på smycket??
  • vinter1001
    Coursell skrev 2009-12-09 20:27:38 följande:
    Jag beställde ett till min man för nåt år sedan och bilden är jag inte nöjd med. Var väl häftigt när det kom hem, men det såg ju definitivt inte ut som på bilderna i deras webshop.Nu efter ett år (och det är knappt använt) så får man verkligen anstränga sig för att se bilden överhuvudtaget
    Jag har beställt från en annan butik på nätet som heter www.fotosmycken.se. jag blev kanon nöjd med mitt smycke och de hade många smycken att välja på och frakten ingår.
Svar på tråden Någon som beställt från fotosmycket.se