• Princess85

coola gardiner till pojkrum

Jag är på jakt efter coola gardiner till ett pojkrum, barnen är 8 och 10 år gamla. Vill ha med döskallar eller liknande. har googlat men jag hittar absolut ingenting. Någon som har tips på var jag kan hitta vad jag söker?

• Svar på tråden coola gardiner till pojkrum
  • Vero06

Kolla Jotex hemsida.
    Annars, om du kan sy själv, så kan du gå in i en tygaffär
    och hitta något som inte säljs på postorder :)

• Princess85
    Vero06 skrev 2009-12-08 09:47:07 följande:
    Kolla Jotex hemsida. Annars, om du kan sy själv, så kan du gå in i en tygaffär och hitta något som inte säljs på postorder :)
    har kollat deras men hittade inget...
    att sy själv är inget alternativ tyvärr, hade ju blivit mycket lättare
  • FruStolpe

Ganska långt ner på sidan finns gardiner med svart botten och självlysande dödsskallar:
    www.tvasystraristora.se/sida8.html

Men priset är i meter så vet inte om det är meningen att man ska sy själv eller om butiken syr dem. Värt att kolla iaf kanske.

• Princess85
    FruStolpe skrev 2009-12-08 13:44:53 följande:
    Ganska långt ner på sidan finns gardiner med svart botten och självlysande dödsskallar: www.tvasystraristora.se/sida8.html Men priset är i meter så vet inte om det är meningen att man ska sy själv eller om butiken syr dem. Värt att kolla iaf kanske.
    det var ett jättebra tips ju men tyvärr verkar det bara vara som att det var tyg. Om man ändå hade en symaskin och sykunskaper...
  • FruStolpe
    Princess85 skrev 2009-12-08 15:13:27 följande:
    det var ett jättebra tips ju men tyvärr verkar det bara vara som att det var tyg. Om man ändå hade en symaskin och sykunskaper...
    Ja, det hade ju varit bra om man kunde sy. Jag brukar föra mina tyger till mamma. Hon har jobbat i en syaffär nån gång i tiden och ääälskar att sy.
  • Princess85
    FruStolpe skrev 2009-12-08 15:27:57 följande:
    Ja, det hade ju varit bra om man kunde sy. Jag brukar föra mina tyger till mamma. Hon har jobbat i en syaffär nån gång i tiden och ääälskar att sy.
    haha då är det ju perfekt :)
  • Princess85

ingen annan som har tips?

• Princess85
    Kakgumman skrev 2009-12-10 15:44:37 följande:
    Dessa från Jotex: www.jotex.se/DetailPages/DetailPage.aspx
    oj, hur sjutton har jag kunnat missa dem egentligen, jag har ju kollat på jotex hemsida *konstigt* men det var ju ett jättebra tips nu när jag själv uppenbarligen är blind :P
  • Kakgumman

Så bra att jag kunde vara till hjälp!
    De finns både med svart och vit bakgrund!

Svar på tråden coola gardiner till pojkrum