• Zessan84

IKEA:s Lära-gå vagn?!?!

Vilken lära gåvagn ska man ha?

Hade tänkt önska oss en till lilleman i julklapp och hade planer på en från IKEA. Men nu kom jag in på en blogg där det beskrevs att den va jättedålig. Ostabil och fyllde inte alls den funktionen den ska!

• Svar på tråden IKEA:s Lära-gå vagn?!?!
  • Garderobshylla

Vi har den och på vilket sätt skulle den vara dålig?

Den är inte alls ostadig, handtaget går att flytta hjulen, går att ställa in så att dom går trögt, vad mer ska en lära-gå-vagn ha?

• Queenie70

Jag tycker den är bra. Men som med alla andra gåvagnar måste man fylla vagnen med nåt tungt för att stabilisera upp, beroende på hur stadig ungen blir.

• Lillamamma05

Vår har också funkat bra. Kanske de andra inte ställt in hjulen!? Men ska ni ändå önska er en så kan ni ju ta BRIO:s. De har ju olika färger plus att jag tror att man får plats med fler saker i vagnen (sen när barnet blir större och vill lägga i saker).

• Queenie70

Ja enda nackdelen var att lastningsytan var lite mindre än på en del andra gåvagnar.

• Zessan84

Vi har en brio som vår 3-årinh hade. Men den är ute och såå skitig! =)

Gillar den från IKEA för den ser lite roligare ut än dom vanliga.. Det stod att den va ostadig och att barnet ramlar etc.. Måste man lägga nåt i för att den ska vara bra?! Det behövde vi aldrig på vår Brio..

• Zessan84

Lastningsytan har ingen betydelse.. Här finns vagnar som täcker alla behov! =P

• Armani

Vi hade den till vår tös och har inget att klaga på alls när det gäller den. Vi har aldrig behövt lasta nåt i den, men det kan nog vara ett bra tips och barnet som styr är väldigt ostadig i början

★*☆ Alicia 081015 ☆*★ ★*☆Pyret BF 100424☆*★
Svar på tråden IKEA:s Lära-gå vagn?!?!