• Tösabiten88

vart handla billiga vitvaror?

hej, jag skulle vilja ha hjälp med att hitta den billigaste affären som säljer vitvaror.
    inte på internet.
    vi håller på och piffa upp det nya blivande stället och behöver en del vitvaror som inte är skit dyrt.

vi ska ha ett normalt stort kyl/frys kombiskåp
    en torktumlare
    en spisfläkt( en sådan fläktkopa, nyare modell)
    kanske diskmaskin oxå, antingen på diskbänken eller stlr större

060914 & 080114 & 090422
  • Svar på tråden vart handla billiga vitvaror?
  • Himalya

Vet inte billigaste affären men fråga sen om ni kan köpa exemplaren som står framme och efter paket pris.

Vi lyckades med ett kap med vår diskmaskin då den var nedsatt och sen fick vi välja om vi ville vänta på en ny (dom hade inga kvar i lager) eller ta den som va framme. Vi tog den dom hade och fick ytterligare rabatt.

• Tösabiten88

oki, vi bor i blekinge. elgiganten brukar ju ha bra priser men sen finns ju oxå media makt.

060914 & 080114 & 090422
  • DenDär
    Tösabiten88 skrev 2009-12-11 12:18:17 följande:
    oki, vi bor i blekinge. elgiganten brukar ju ha bra priser men sen finns ju oxå media makt.
    Har ni långt till Markaryd? Där finns ett ställe vi köpte allt vårt till ett bra pris, de har gratis hemkörning med. Gränsbygden heter det. Googla.
  • mm m

om ni inte måste ha allt precis nu så kan ni vänta till rean i mellandagana

• AlmaWilmer

Min sambos bästa kompis skulle köpa ny kyl o frys, så han ringde och kolla vad det kostade på typ elgiganten,fick ett pris och ringde nästa affär och sa att det här priset får jag på elgiganten,kan ni ge mig ett bättre pris..och höll på så och ringde till massa olika företsag...Summan av kardemumman, han känade över 10.000 kr på det visset :) Lycka till

Svar på tråden vart handla billiga vitvaror?