Billigt flyg
På vilken sida letar man bäst efter billiga flygresor till Barcelona (långweekend)????
Har kollat på en massa olika sidor men vart brukar ni boka er resa?
På vilken sida letar man bäst efter billiga flygresor till Barcelona (långweekend)????
Har kollat på en massa olika sidor men vart brukar ni boka er resa?
Vi brukar alltid kolla på pricerunner
Är inne på flygresor och kollar nu. Men vilka sjuka flygtider
Ska man mellanlanda och vänta på flygplatsen i typ 10 timmar???
Verkar ju sjukt för att inte åka längre... eller?
Kolla med transavia! De är billiga och bra! Inte ska du behöva mellanlanda för att flyga till Barcelona?
Finns ju direktflyg men det skiljer ca 6000 spänn på den billigaste direktresan och de andra vi tittat på.
Om du ska åka från Stockholm så flyger Norwegian, Spanair (ofta billigare på SAS hemsida) och Ryanair (Girona en bit ifrån Barcelona) direkt till Barcelona. Jag åker dit flera gånger per år och det är bara de bolagen jag brukar kolla priser på då jag inte vill ha mellanlandning med byte av flera skäl (tid och bagagestrul)
Är åter inne för att leta resor.
Men säg att man väljer ett flyg som går från Stockholm 09:45 och är i Zurich vid 12:10. Och att men sedan flyger vidare mot Barcelona vid 20:50 för att vara framme där vid 22:30.
Är det svensk tid vi pratar då eller?
Och då är det byte i Zurich eller?
Ursäkta mina tröga frågor men jag behöver hjälp för att lösa detta...
Ja det är svenska tider, eftersom både Zürich och BArcelona har samma tid som oss..
Du får byta flygplan i Zürich.
Jag flyger med Ryanair. Man får vad man betalar för. Men uj vad billigt, och många resor blir det...