Bona golvet - med vad??
Är det någon som bonar golven nu för tiden? Vilket boningsmedel ska man använda så att det blir så där blankt och halt? Jag bonade med Jonsson som jag köpte på ica men det blev bara kladdigt.
Är det någon som bonar golven nu för tiden? Vilket boningsmedel ska man använda så att det blir så där blankt och halt? Jag bonade med Jonsson som jag köpte på ica men det blev bara kladdigt.
Beror på VAD/VILKA golv du har!!
Far istället till en affär där dom säljer golv & tapater. Dom har rätt boningsmedl.
Men jag kan säga GRATTIS till att ha köprt billig skit,,nu har du mer jobb
,, du måste avbona(i värsta fall slipa ner skiten om det är ett trägolv/laminat som går att slipa) golvet innan du kan lägga på nytt boningsvax.
Låter ju jättespännande!! Jag har plastmattor, en som är drygt fyra år och en som har legat betydligt längre. Måste jag av bona med samma skitmärke, tror du, eller kan jag välja ett bättre?
Tar du bort det gamla kan du använda vad som helst, Polishborttagningsmedel borde lösa problemet (men se till så du inte har några barn eller djur hemma när du använder det, och använd skyddsutrustning - de flesta märkena är ruskigt starka)
Hur "farligt" är golvpolish då? Kan man använda det med en bebis i samma rum?