• Anonym (Present...)

Födelsedags present till frugan..

Nu på lördag fyller frugan 35...

Igår va jag o handlade presenter till henne.

Givetvis får hon Attling örhängena hon önska sig, MEN.... Jag gick för bi stadens sexshop och djävulen på vänsteraxel viskade att hon måstwee få ett stort paket oxå!! Så jag stövlade in och botaniserade bland dildos o krämer..

Tillslut så fick jag jättebra hjälp av personalen. Så det blev en sammetslen svart dildo till henne..

Hur hade ni reagerat om att få en dildo i morgongåva på födelsedagen?? Börjar bli lite nervös... Som tur e så e den plomberad så det går att byta den!!

• Svar på tråden Födelsedags present till frugan..
  • Stårschan

Jag hade blivit ställd, förvånad och...förvånad. Kanske inte så jätteglad. Men du känner ju DIN fru, eller hur?

Stolt över att vara moraltant!
  • Anonym

Jag hade blivit glad om killen hade sagt grattis, här har du en sak som du kan leka med när inte jag är hemma!

Var tydlig med det... Skulle jag få för mig att han på stört ville använda den tillsammans med mig och hitta på en massa saker, dubbelpenetrering mm utan att nämna det först hade jag nog blivit lite ställd..

Ge den till henne och låt henne använda den lite själv först, sen kanske du kan introducera den när ni är tillsammans?

Men fyller hon 35 borde hon väl haft erfarenhet av en dildo förut?

• mickans

Ha ha ha jag tycker det var en rolig present . Jag hade som föregående talare oxå blivit förvånad men jag hade absolut uppskattat det om det var min man som gav den till mej.
    Vad jag förstod så var det en fin dildo och ingen stor kuk i plast, så ta det lungt du. Vill hon inte ha den så kommer ni ändå kunna skratta åt det senare .

• mickans

Jag hade gärna sett att vi skulle använda den tillsamans....men vi är alla olika. Du vet antagligen bäst vad din fru tycker om saken

• Anonym (Present...)

Vi hade en dildo i 'yngre' år... en stooor ådrig sak, Denna tycker jag är mer elegant o stilfull..
    Den ådriga fick jag i överraskningspresent på sängkanten när jag kom hem en fredag!!

Sedan får man väl ge henne den med ett snett leende o en förklaring samtidigt... :)

Så fler erfarenheter o tips mottages tacksamt!!

• Anonym (Present...)

puffar..
    o frågar en ny fråga...

Skulle du kunna tänka dig att få eller ge en sexleksak till din respektive??

• Anonym

jag har nu till julen önskat mig av min man lite leksaker till oss båda jag hade blivit väldigt glad och positiv till det

• majsis36

Jag fick en jättedildo av min man förra julen. Jag lovar att jag tappade hakan först när jag öppnade paketet och hittade en gigantisk dildo "Giant Lover". Du kan tänka dig Giant Lover är hela 37 cm lång och har över 20 cm i omkrets.

När jag funnit mig så utbrast jag i skratt. Självklart var det ett skämt men det var inget som jag förväntat mig i julklapp av honom.

Jag har inga problem att köpa leksaker till min man och han till mig. Vi testar det mesta vi kan komma över och på så sätt, sätter det en liten extra krydda i tillvaron.

Jag lovar att denna julen blir det några "hårda" julklappar åt båda håll

• Anonym

hade jag gärna tagit emot! bra initiativ!

• spaceylisie

Hade blivit jätteglad! Och inte hade jag gjort annat än särat på benen på stört om han hade velat det...

Själv hade jag nog mest av allt önskat mig det där lila ägget, från Seven Creations tror jag det är. Sju olika vibrationer och den ÖVERLÄGSET bästa vibrator jag haft!

Svar på tråden Födelsedags present till frugan..