• noggis

Bröstförstoring

Hej hej.

Jag har länge funderat över en bröstförstoring men la det på hyllan då vi bestämde oss för att ha fler barn tätt...
    Men nu har vi kommit till den punkt att det inte blir fler barn än på MINST 1 år om inte mer.
    Så då är jag tillbaka till tankarna om en operation.
    Är riktigt missnöjd med hur mina bröst ser ut idag och hoppas dom kan bli bättre men inplantat.

Frågan till dig som läser detta är om du har tips på bra klinik, ska man göra i sverige eller utomlands? Jag har inte direkt 50.000kr ja kan slänga ut bara sådär... så finns det en bra men billigare klinik vore det intressant att kolla upp.

Hur blir brösten efter en graviditet? blir dom hängiga å slappa?

Jättetacksam för svar! =)

• Svar på tråden Bröstförstoring
  • noggis

Dom har en lite sådär hemsida... känns inte så seriöst då!
    Tack iaf! =)=)

• Hallonmopeden

Jag har gjort en bröstförstoring på Östersjökliniken på Öland, betalade 32000 kr, är supernöjd!! Jag skulle aldrig göra en op utomlands, man gör ju endel återbesök och vid ev. problem kan man ju höra av sig till kliniken och komma dit. Själv har jag fött 2 barn och ska inte ha fler... vet inte hur det är att göra en op och sedan bli gravid igen. Det finns ju endel forum att läsa och skriva på, du kan ju också gå på en konsultation på en klinik och prata med dem, fast visst det kostar ju pengar. Lycka till!!

• patti87
    noggis skrev 2009-12-10 09:20:37 följande:
    Dom har en lite sådär hemsida... känns inte så seriöst då! Tack iaf! =)=)
    ja hemsidan är inte världens bästa, men en kompis till mig gjorde sina silikon där för några veckor sen och hon blev jättenöjd.
  • patti87

hon betalde 29-tusen för sina.

Svar på tråden Bröstförstoring