• Erika89

aftonbladet vs expressen

Vad läser ni helst? Aftonbladet vs Expressen!

Jag hejar på AFTONBLADET

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden aftonbladet vs expressen
  • Kazeer

Det beror på...

I pappersformat väljer jag Aftonbladet.

På nätet väljer jag Expressen.

BF febr-10 ♥ Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • Cornellia

Det är juh inte direkt så att jag läser någon av dem, men om man ska gå in ock läsa lite skvaller så gör jag det på aftonbladets hemsida.

• Senap

Låt oss se nu.... Pest eller Kolera *funderar*
    Nej, jag läser inte sensationsblaskor. Kan inte rösta.

My sugar is raw
  • Butterscotch

Same shit, different name...

Men om jag läser någon av dem så brukar det bli Aftonbladet, av gammal vana.

• Neko

Expressen, för där finns länken till Ketchupmammans blogg, så brukar jag kolla lite på det andra också.

• mion

Expressen för på aftonbladet är det stop överallt o man måste vara plus medlem för att läsa det,o det är sååå störande o då skiter jag i det....

• logg81

Aftonbladet i pappersformat
    Expressen på nätet

Jag stavar inte taskigt! Min dator är faktiskt trasig!!!
  • Stårschan

Pest eller kolera? Skvallerblaska som skvallerblaska. Men i ärlighetens namn surfar jag oftare in på Aftonbladet av någon anledning. Papperstidningen skulle jag aldrig släpa hem. Jag har betalt för den någon gång, för att få en bilaga, men själva blaskan lämnade jag kvar i butiken.

Stolt över att vara moraltant!
  • Rabelais

Vadfalls? Föreligger någon skillnad? Kan se morgondagens rubrik:

Chock-uppgift i natt:
    SKILLNAD FÖRELIGGER
    MELLAN EXPRESSEN
    OCH AFTONBLADET

Experten: Detta är
    allvarligt

• Clobberella

Skulle aldrig betala en krona för någon av dem. Går jag mot förmodan in på någon av nättidningarna (men varför skulle man?) så blir det aftonbladet. Självklart har jag både adblock och flashblock, annars är det ju (ännu mer) outhärdligt!

• miiamaria

Det spelar ingen roll, men aftonbladet är nog bättre som papperstidning kanske..

• Colisa

Väljer Expressen, Aftonbladet tycker jag är en riktig skittidning, även med "kvällstidningsmått" mätt. Dessutom alldeles för "sossig" för min smak. Men vad kan man vänta sig, LO äger mer än hälften, och LO:s koppling till sossarna känner väl de flesta till.

Svar på tråden aftonbladet vs expressen