Hjälp!
Jag och min sambo har varit tillsamman i fem år och jag älskar honom djupt men vi har vissa problem. Till att börja med så är det sexlivet som strejkar och det beror på mig. Jag fick nästan direkt i vårt förhållande en sjukdom som heter vestibulit som gör att det är väldigt smärtsamt att ha sex så vi hade knappt sex under en väldigt lång period och vi bråkade om det hela tiden och min sambo tjatade oavbrutet på mig om sex och jag ville till slut inte ens försöka för jag tyckte att det var så jobbigt. För två år sen födde jag en son och för ungefär ett år sen blev jag fri från sjukdomen men jag har fortfarande noll sexlust och är så förbenat trött på allt tjat och det är nästan så att att jag får äckelkänslor och mår dåligt om jag märker att min sambo vill ha sex eller pratar om det, vilket han gör hela tiden. Jag vet inte vad jag ska göra för jag fårstår ju att detta är jobbigt för honom också samtidigt som jag såklart vill känna lust igen och känner mig som en gammal frigid tant pga detta. Börjar må riktigt dåligt över det här.