• milk

barnvagnar på nätet.

Hej allihopa! jag och min sambo tänker köpa en barnvagn via nätet, vi skulle gärna
    behöva lite tips på vart man kan hitta en bra barnvagn till bra pris.
    Är det någon annan som ska/har gjort det? Vad ska man tänka på innan?
    kram på er alla.

• Svar på tråden barnvagnar på nätet.
  • Frågvis

Det enda jag inte kan rekommendera är att köpa från babybee.se. Vi beställde en ny Teutonia därifrån den 8 juli i år. Då sa de att leveranstiden var mellan 4-7 veckor. När 8-9 veckor gått mailade vi och frågade om den var på gång snart. Inget svar. Istället fck vi ett brev någon vecka senare där de skrev att de hade problem med sina leverantörer och att det skulle dröja ytterligare 4-7 veckor till leverans.. Det gick ju självklart bra att avbeställa, tack och lov, och vi hade inte betalat något i förskott, men vi blev väldigt irriterade eftersom vi hade räknat med att ha en mer ordentlig vagn än den sulky vi nu har och har haft sedan maj/juni, när snön och slasket och sanden på vägarna kommer framåt senhösten. Så vi har köpt vagn på annat sätt nu. Jag har hört massor med folk som varit jättemissnöjda med just babybee. Men sedan finns även de som fått bra service tydligen, men som sagt; jag kommer aldrig beställa något från dem igen.

• Snara och Alice

såg nu att adressen inte fungerar, tyvärr....vet inte vad de har för adress nu..ngn annan som vet?

• milk

Tackar för allla svar! Nu ska vi in och titta om vi hittar någon vi fastnar för, tack ännu en gång! kram på er.

Svar på tråden barnvagnar på nätet.