• UpptagetNick

Önskar du att ditt/dina barn hade en bättre pappa?

Många trådar startas där folk inte är "nöjda" med pappan till barnet/barnen.
    Hur ligger det till egentligen, önskar DU att ditt/dina barn hade en bättre pappa?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Önskar du att ditt/dina barn hade en bättre pappa?
  • Puss och Kram

Vi tycker inte alltid lika om uppfostran eller vad man kan kräva av ett barn, men han är en toppenpappa.

• J Anttila

Nej, vi tycker och tänker inte alltid lika. Men en bättre pappa skulle han bara inte kunna få.

• Me o Mike

Nej. Min man är den BÄSTA pappan på denna jord!

• nano

Nej.

Han är långt ifrån perfekt precis som jag men jag skulle aldrig vilja ha en annan pappa till min dotter. Jag valde honom och han är bästa möjliga, både pappa och man

• Stårschan

Nej. Bättre pappa kunde de inte ha fått.

Det är trevligt att titta på gymnaster. Mycket trevligt!
  • m00nfl0wer

Både ja och nej.
    En bättre bio.pappa JA.
    En bättre PAPPA, nej. Min man är bäst!

• Cecese

Första, tredje och fjärde har en jättebra pappa. Visst han är inte perfekt (men vem är det?) men han gör sitt bästa och är den bästa pappan dom kunnat få. Andra pappan har fått en jättebra pappa i min man, henne bio.pappa är dock inget att ha...

• Elli47

Mina barns pappa är jättebra men jag skulle önska att han hade möjlighet att vara hemma mer.

• Faile

Nej. Han är otroligt engagerad och prioriterar alltid barnens bästa. Underbar pappa även om vi inte alltid tycker likadant naturligtvis.

Svar på tråden Önskar du att ditt/dina barn hade en bättre pappa?