• mando

Beställa skor från H&M - Hur är de i storlekarna?

Har tänkt beställa dessa skor eftersom att de inte finns i butikerna:
    shop.hm.com/se/shoppingwindow&shoptype=S
    .. Men storlekar är så otroligt svårt. Jag pendlar allt som oftast mellan 39-40 eftersom att jag har olika stora fötter, hehe, oftast brukar det dock bli 40.. så jag tror att jag chansar på det.

Tänkte bara fråga för säkerhetsskull om någon vet hur storlekarna på skorna från H&M brukar vara? Ovanligt små? Ovanligt stora? Lagom?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-11 11:40
    Verkade inte som om länken funkade, men det är skorna på sida 2 näst längst till vänster.

• Svar på tråden Beställa skor från H&M - Hur är de i storlekarna?
  • mams2004

Vet tyvär inte hur de är i skor, men man kan hoppas att de är mer lagom i stl, än deras kläder som är hur stora som hellst nu :/
    Lycka till med köpet och hoppas de passar

• 071001

Jag testade att par Choos i strl 36 och de var snäppet för stora för mig, vilket de brukar vara så helt normala i storlekarna enligt min åsikt.

• mando

Tack för svaren!
    Jag har egentligen lite svårt för det här med att köpa på nätet, speciellt skor (!) om något. Men jag tror nog jag kör på den storleken jag har oftast, alltså 40, så får jag hålla tummarna att det blir bra.

Hur funkar det om man skulle behöva skicka tillbaka och byta storlek? Får man betala extra då?

• 071001

Jo, en returavgift tillkommer alltid.

• Celestial

Köpte skor därifrån i våras, och de var då små i storleken, fick gå upp en storlek faktiskt.

• nadja84

Tycker dom är normala i storleken kanske en pytteytteliten aning till små

• millan87
    nadja84 skrev 2009-12-12 21:03:56 följande:
    Tycker dom är normala i storleken kanske en pytteytteliten aning till små
    håller med!
Svar på tråden Beställa skor från H&M - Hur är de i storlekarna?