Köpa Wii
Hej alla ni som har Wii. Jag vill köpa ett Wii och vill ha lite tips på var det är billigast och vad man behöver för tillbehör och så vidare.. Är det värt att köpa begagnat eller inte.. Finns det spel som passar en 4-åring?
Hej alla ni som har Wii. Jag vill köpa ett Wii och vill ha lite tips på var det är billigast och vad man behöver för tillbehör och så vidare.. Är det värt att köpa begagnat eller inte.. Finns det spel som passar en 4-åring?
Vi köpte från elgiganten. De har lite olika paketlösningar med rabatt på tillbehören då.
Vi köpte paketet som innehöll Wii konsoll med nunchuck = 2240 kr, sen köpte jag spelet Wii play som innehöll en extra Wii remote = 349 kr. Det betyder att jag då har dubbel uppsättning av nunchuck och wii remote, eftersom jag har två barn.
Sen köpte jag wii mario party 8 också.
Mina barn ä 5 och 2 år, så jag hoppas de kommer få roligt.
Jag tycker det är värt att köpa nytt med garantier och så vet man att det funkar osv.
Provat använda prisjakt?
www.prisjakt.nu/produkt.php
Vi köpte våran på eller jag fick den på födelsedagen , Sambon köpten den på mediamarkt för 1780kr trorjag de var, en wii remote, + nunchuck ett boxningsspel, och standarspeler som följer med consolen wi sport.
Ska snart fixa super mario world och mario kart!mario kart är mer barnvänligt för de mindre barn då de handlar om att styra en liten bil skitkul är det.!!!
Vi har modat vår (ajajajaj) så vi laddar ner spel.
Sonen, nästan 5 år, kan spela en del spel. Speciellt Mario Cart är han duktig på
Okej, tack för svaren. Jag tänkte att jag kunde köpa "grunden" nu och sen önska mig presentkort på typ mediamarkt när jag fyller år i januari.
Vad tycker ni man behöver utöver "grunden"???
Den blivande pappan tyckte att den blivande mamman behövde lite underhållning i väntar på förlossning............. Wii inhandlades igår på Media Markt, köpte den svarta konsollen 2400 kr + 449 kr för Super Mario. Skitroligt!!!!
Ja, det finns spel som passar en fyraåring.
Vårt spel inhandlades på Media Markt för ett tag sedan. Vi har Wii Sports Resort och där kan 3-åringen både bowla och fäktas som 17.
Hon bowlar med 100 käglor, för där är det inga rännor på sidorna.
Hon har testat lite annat också för den delen men det är hennes favoriter.
Wii Sports Resort följer väl med i en del grundpaket nu - toppenkul är det i alla fall för både stora och små.
Men vad är det för skillnad på den svarta wii och den vita.. förutom färgen då =)
Vi ska köpa ett chippat wii från nätet. Skiljer inte mycket i pris om man kollar på elgiganten. Du får ett chippat för strax under 2800 med frakt. Då ingår wii sports.
Dock behöver man köpa till extra handkontroll & nunchuck om man vill spela mot varandra.
Familytime: Ingick nunchuck i det priset på 349kr?! Låter extremt billigt! Eller köpte du det utöver oxå?
Familytime: jag har för mig att jag tidigare läst nån tråd där du länkade till de paket du köpt.. men nu hittar jag det inte. Jag kommer ju att behöva en extra handkontroll så jag vill hitta den som är mest prisvärd förstås... =)