• Heranell

Nån som varit med i viktklubb.se?

Hej! Jag funderar på att gå med i Viktklubb.se efter nyår och undrar om nån har varit med, om det funkade etc. Måste gå ner i vikt snart, jag blir galen! Har en Londonresa i april och jag vill känna mig fräschare då. Skulle vilja gå ner 20 kg, men är realist, men kanske jag kan gå ner 10-15 kg till mitten av april?

• Svar på tråden Nån som varit med i viktklubb.se?
  • Nettan77

Hej,
    Jag har varit med i viktklubb och det fungerade jätte bra. Gick ner 1-1,5 kg/veckan och det bästa var att man kunde äta precis som övriga familjen, lite mindre bara. I början kan det var lite jobbigt med att väga och räkna kalorier men det ger sig efter ett tag. Man kan skriva in olika recept och då räknar den fram hur mycket kalorier det blir per 100 g. Tar man sig en kväll/dag så kan man ju sätta sig ner och skriva ner recept eller bara viss matvara så finns allt i ens profil.
    Kan med andra ord varmt rekommendera detta
    Lycka till!

• Heranell

Tack för ditt svar! Jag ska banne mig ta mig i kragen vid nyår och gå med i viktklubb. Jag behöver nån hjälp som hjälper mig att hålla koll och kontroll. Ser man svart på vitt vad man äter och så hjälper det kanske att stå emot onyttigheter.

• Trill

Jag är med i viktklubb.se just nu.

Har hittills förlorat drygt 4 kg och behöver gå ned några kg till.

Lycka till!

• ProosAnna

jag kan också rekommendera viktklubb.se det är super bra iom att man som Nettan skriver ser precis vad man får i sig! Tar lite tid i början att få in sina recept, men sen är det bara att tuta och köra =) Lycka till med viktnedgången! =)

Svar på tråden Nån som varit med i viktklubb.se?