• Empan81

Vem vinner IDOL ikväll???

Fredagsmyskänslan börjar sakta men säkert innfinna sig o som så många andra så blir det nog idol ikväll =) Vad tror ni o vad hoppas ni??

Jag tror att Erik vinner men hoppas på Calle

• Svar på tråden Vem vinner IDOL ikväll???
  • Myran 08

Jag hoppas och tror att Erik vinner.

Nu längtar man bara tills barn har lagt sig, sedan är det bara fredagsmys.

• Disela

Jag hopppas och tror att Erik vinner!

• Cat

Jag håller med Empan. Jag TROR att Erik vinner, men hoppas på Calle. Fast det är klart...det brukar ju gå bättre för 2:orna, så då kanske jag hellre ser Calle som tvåa...

• Cat
    Empan81 skrev 2009-12-11 16:19:05 följande:
    Fast iof brukar karriärn ju gå¨bättre för 2:an =)
    Som sagt...
  • Joggi

Jag tror Calle vinner men håller på Erik!
    Erik har världens bästa röst och har varit bäst under hela programmet.

Calle är bra, har utvecklas men tror ändå att Calle är en Daniel (som vann för nåt år sen) som man inte kommer att se ryken av efter idol.. Bara en känsla..

HEJJA ERIK

• Joggi
    Cat skrev 2009-12-11 16:19:19 följande:
    Jag håller med Empan. Jag TROR att Erik vinner, men hoppas på Calle. Fast det är klart...det brukar ju gå bättre för 2:orna, så då kanske jag hellre ser Calle som tvåa...
    Att det går bättre för 2:orna handlar ju bara om inställning! Dom vill mer och hade förtjänat första platsen bättre..

Agnes vann och hon satsar på karriären.
  • Madreh

Tror att Erik vinner men hoppas på Calle!

Har aldrig gillat Erik, han vrålar ju ut tonerna och det anser inte jag vara sjunga, och så ser han ju ut som om huvudet och halsen ska spricka när han sjunger. Ballader funkar nog men inte mer.

Caller kommer gå långt tack vare Idol och han har en äkta rockröst!!

• LillaFlingan
    Joggi skrev 2009-12-11 16:21:26 följande:
    Att det går bättre för 2:orna handlar ju bara om inställning! Dom vill mer och hade förtjänat första platsen bättre..Agnes vann och hon satsar på karriären.
    word!!!

Erik BÖR vinna.. men efter förra fredagens konstiga utslagning så förvånar mig det inte om Calle vinner...
    Tove borde ha varit kvar och Calle borde ha åkt ur..
    Både jag och maken satt som två fågelholkar och undrade vad sjutton som hade hänt!
  • Joggi
    Madreh skrev 2009-12-11 16:23:56 följande:
    Tror att Erik vinner men hoppas på Calle! Har aldrig gillat Erik, han vrålar ju ut tonerna och det anser inte jag vara sjunga, och så ser han ju ut som om huvudet och halsen ska spricka när han sjunger. Ballader funkar nog men inte mer.Caller kommer gå långt tack vare Idol och han har en äkta rockröst!!
    Ja sen att Andreas i juryn vill kapa av sig armen för att få hans röst måste ju låta jätteknasigt i dina öron..

Att säga att man inte gillar han är fine för mig, för man fastnar ju för olika individer. Men att säga att han inte kan sjunga är helt knas för det kan han. Låter mest som du irriterar dig på han..
Svar på tråden Vem vinner IDOL ikväll???