• Mysgos

Vi som ska eller har förlorat en nära anhörig!

Hej allihopa!

Bytte namn på vår tråd eftersom jag tycker att vi nu är ett sammansvetsat gäng som stöttar och hjälper varandra och det handlar inte bara om mig och min mamma. Hoppas det känns bra för er andra också!

I den här tråden finns vi som vet att vi ska förlora en nära anhörig inom en snar framtid i en dödlig sjukdom. (min egen mamma har ALS)
    I den här tråden finns vi som tyvärr redan har förlorat en nära anhörig.
    I den här tråden finns även vi som har en nära anhörig med en sjukdom med mycket liten chans att de ska överleva, men mirakel finns ju.

STOR KRAM TILL ER ALLA!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-11 16:25
    Den gamla tråden hette: Forts. på hur ska jag orka se min mamma dö?

• Svar på tråden Vi som ska eller har förlorat en nära anhörig!
  • sixten101

studsar in på en gång då:)

Min Tony Dominic MITT allt!
  • Mysgos
    sixten101 skrev 2009-12-11 17:52:26 följande:
    studsar in på en gång då:)
    Det gör du rätt i!
  • Helena Gordon

Jag hoppar in här.

Min mor har lungcancer, även dottertumörer i lever. För inte allt så längesen tog hon bort en hjärntumör med laseroperation, vilket gick jätte bra.
    På måndag får hon nya svar ang. lungan b.la.

• Mysgos

Helena Gordon skrev 2009-12-11 18:43:58 följande:

Jag hoppar in här.Min mor har lungcancer, även dottertumörer i lever. För inte allt så längesen tog hon bort en hjärntumör med laseroperation, vilket gick jätte bra.På måndag får hon nya svar ang. lungan b.la.
    Å fy vad tufft. Vad har ni för prognoser på det?
    *kramar om*
  • Tulpanblomman

Min älskade mamma gick bort i lungcancer för snart 8 år sedan. Jag känner med er alla, usch! bara jag tänker på allt jobbiga som vi gick igenom, så får jag tårar i ögonen. Mamma dog 16 januari 2002.

Varma kramar till er alla!

• Mysgos
    Tulpanblomman skrev 2009-12-11 18:52:30 följande:
    Min älskade mamma gick bort i lungcancer för snart 8 år sedan. Jag känner med er alla, usch! bara jag tänker på allt jobbiga som vi gick igenom, så får jag tårar i ögonen. Mamma dog 16 januari 2002. Varma kramar till er alla!
    Skickar en kram till dig med!
  • Anonym (Stockholm)

Nu har jag oxå hittat hit.

Här är det lugna gatan än så länge. Min man är trött och sover i stort sett hela dagarna, men är vaken på kvällen och halva natten. Han är och har alltid varit kvällsmänniska, medan jag är kvällstrött och lägger mig tidigt. Smärtplåstren verkar hjälpa bra för han har inte ont. Skönt!

• Anonym (Stockholm)

Mysgos,
    Glömde kommentera ditt senaste inlägg.

Vad jobbigt att din mamma inte kan hålla i en penna eller skicka sms längre. Men det måste ju vara guld värt att hon fått en bra dataskärm som hon kan klicka på. Måste vara jobbigt att ni bor så långt ifrån varandra.

• Anonym (Vet hur det är..)

Jag har mist nästan hela min familj. Jag är ensam kvar. Vet vad ni går igenom. Saknaden är hemsk och man undrar många gånger vad som är mening med allt. Kram

• Helena Gordon
    Mysgos skrev 2009-12-11 18:46:14 följande:
    Helena Gordon skrev 2009-12-11 18:43:58 följande:
    Å fy vad tufft. Vad har ni för prognoser på det?*kramar om*
    Ja, jag hoppas på att få lite mer klarhet i det på måndag när hon varit hos läkaren!
Svar på tråden Vi som ska eller har förlorat en nära anhörig!